Copyright 2017 - Minden jog fenntartva.

93 fő indult el

62 fő ért a célba

Akik leadták az adatlapokat:

 

Név Kihagyott ellenőrző pontok listája
Árvai József 1
Bajer Tibor  
Barta Zsolt 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Bartók Tibor  
Csáki Nándi  
Graczár Tamás  
Hajdú Péter 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17
Homó Zoltán József  
Huggi László 9
Id Nagy Péter 1, 9, 15, 16, 17
Ifj Nagy Péter 1, 9, 15, 16, 18
Kakuja Nándi  
Kenderes Zoltán 9
Lencsés István  
Lőrincz György 13, 15, 16, 17, 18
Matekovics János 1, 13
Mayer Péter 9
Mester Sándor 9
Molnár Ádám  
Molná Gábor 9,15,16, 17
Monostori Árpád  
Nagy Biblia Tibor  
Nagy Tomi  
Németh Csaba  
Nyúl Tibor  
Pesti Ferenc 13
Polyvás György  
Sárbogárdi Tibor  
Schmid László  
Schuszter László  
Széll Imre  
Szilágyi Attila  
Takács János 1, 13
Thallmayer Attila 1
Vaszilkó Zsolt  
Végi András  
Veress Péter 9

Videó (vágott):

 

Videó (vágatlan - popcornos verzió):

 

 

Képek:

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

János barátunk unszolására csak meghírdettem ezt a túrát is... Nem sok kedvem és motorom sem volt hozzá. Végül hagytam magam rábeszélni egy 4 sebességes Simson enduróra. Nem bántam meg...

Az elmúlt napok folyamatos esőzésének következtében a nagyon lelkesen jelentkezők kevesebb mint a fele meg is jelent a startnál (azt hiszem, hogy a jövőbe itt is kénytelenek leszünk bevezetni a jelentkezési szándék komolyságát jelképező összeg átutalását kérni...). Szóval 65 jelentkezőből 24-en jelentek meg a starnál.

János és Laci nálunk aludt - így mi szépen végig dumáltuk a reggelt, majd elkezdtünk kapkodni... ennek következtében nem találtam a sátorcövekeket, Laci meg a térdvédőjéért fordult vissza - de így legalább volt indőnk tankolni.

Közben az első befutók már telefonon érdeklődtek, hogy biztos jó helyen vannak-e, mert szervezőt azt nem találtak.

Befutottunk...

Andrea az egyik kanyarba jelzéseket indított felénk, amiket mi megpróbáltunk nem észre venni - késésbe voltunk. Azért a kanyar után Lacika csak visszament megkérdezni, hogy mi a baj... A baj az volt, hogy a szerelőnek és támasznak hozott utitársank megdöglött a Hondája... kerítettünk egy vállakozó (annyira vállalkozó, hogy már a mostani estét is sátorban töltötte) emberkét, aki vissza gurult segíteni a Hondának.

Mi meg jópofiztunk egy kicsit, fotó stb...

8:30 helyett 9 órakkor indítottam el a bandát - a bekötőutat borító sár láttán egy pillanatre elbizonytalanodtam: lehet, hogy ki kellene hagyni ezt a szakaszt? Egy frászt... legalább elhullik a férgese...

De ebben a bandában nem voltak puhapöcsűek... mindenki végig küzdötte a távot, volt aki kétszer is (mert visszament segíteni...) Szóval az elős 500m már meg is lett egy szűk óra alatt.

A zsaruk is megjelentek, így a további szopás kerülendő, aszfalton gurultunk be az árviziemlékműig...

Innentől kezdve már sokkal könnyebb tereprészek jöttek. De a többnapos esőzés miatt még a homokos részeken is rengeteg vízzel találkoztunk.

A bivalyrezervátumnál jártunk, amikor végre kisütött a nap. A kedvünk is sokkal jobb lett... egy-két kis-balatonon átgázolva töretlenül faltuk a kilométereket.

Nagyon-nagyon jót gurultunk - talán ez volt a legjobb mopedrally-m? Vagy csak az élmény frissessége mondadja ezt velem? Nem tudom. Mindenesetre köszönöm a részt vevőknek a kitartás, a türelmet és az akadályok előtt tanúsított elszántságot. Sajnálom, hogy nem találtam meg a sátrat - így az ott éjszakázás helyett csak egy kellemes szalonnasütögetésig maradtunk. Hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy megköszönjem annak a két quados helybéli srácnak, akik ismeretlenül felajánlották (és teljesítették is), hogy hoznak nekünk tűzelőt a sütögetéshez... Köszi!

Este 8 körül indultunk hazafelé... nem volt semmi. Sötét, hideg, segédmotor... el tudjátok képzelni?

Nem hiszem... ;)

Hozzászólás (2 Hozzászólások)
f t g