Copyright 2019 - Minden jog fenntartva.

Sziasztok! (2019.06.06)
 
Akkor az utolsó levelem.... idén. ;)
 
Úgy tűnik, hogy kifejezetten szép időnk lesz - ebből adódóan valószínűleg sokan valóban el is jönnek a rendezvényre. Így iszonyat tumultusra számítunk.
Ahhoz, hogy haladni tudjunk nagyon-nagyon fontos lenne, hogy te is partner legyél ebben!
 
Mivel segíthetsz? Hát azzal, hogy elolvasod az alábbiakat és megteszel majd mindent, hogy haladjunk! ;)
 
Három helyen lehet majd regisztrálni.... ezeket megismered messziről, mert a regisztrálással foglalkozó segítők egy-egy másfél hektós kék hordó mögött állva fogadnak majd benneteket. A fejük fölé fel lesz függesztve, hogy melyik pulthoz milyen betűvel kezdődő nevű emberkéket várnak. Tehát - először is találd ki, hogy milyen betűvel kezdődik a neved... ;) Ha ez megvan, fél siker.
Segítségnek elárulom, hogy a három regisztációs pult: A-Gy, H-Ny és Ó-W szerint lesz beosztva...(Na? Melyikbe fogsz állni?) Minden pulthoz kb. 100-100 embert várnak. Aki nem regisztrált hivatalosan a Rendezvényre, az az Ó-W pulthoz álljon, ott van még lehetőség anonim indulni. A regisztrációhoz nem kell odatolni a motorod, azt hagyd szépen a helyén. Eddig még soha nem loptak el egy motort sem a Rendezvényen, de ami késik - nem múlik. Szóval úgy hagyd, ott, hogy ha visszamész is ott legyen. :)
A pultnál lesz egy adategyeztető lista (az itt megtalált sorszámod lesz a sorszámod végig), amelyen megkeresed magad és gyorsan megnézed, hogy úgy írják-e a neved, ahogy a papíron van és valóban azzal a motorral jöttél-e, ami a papíron van (gyártmány, típus, köbcenti - de csak röviden, mert az Emléklapon alig van neki hely). Ha stimmel, akkor csak a születési éveddel kell kiegészíteni és ezzel már kész is vagy. Ha nem, akkor add meg OLVASHATÓAN az adatokat! Erre tényleg figyeljetek, mert ez alapján készülnek az Emléklapok - és ha elrontod, akkor elrontjuk mi is. Tehát nem elsumákolni!!! 
Ha ezzel kész vagy, akkor még ugyanitt ki kell töltened egy Nyilatkozatot, amiben tudomásul veszed, hogy hol vagy és lemondasz mindennemű felén irányuló felelősségre vonásról, ha bajt okoznál (tehát vállalod a hibáidat) ehhez szükség lesz az alábbi adatokra:
- Neved,
- Születési hely, idő.
- Motorod típusa.
- Motorod alvázszám.
Ezeket az adatokat sajátkezűleg írod majd le a nyilatkozat tetejére a magaddal hozott tollal!
Jó lenne, ha a gyorsabb haladás érdekében nem ott kezdenéd összevadászni ezeket az adatokat!!!! Egy kis cetli csodákra képes. Tényleg nem lesz egy perced sem a regisztrációra!!! Az adatokat persze nem ellenőrizzük, de elvárjuk, hogy becsületes légy.
Ha ezt is aláírtad, akkor kapsz egy névre szóló Adatlapot, amire te nagyon-nagyon fogsz vigyázni egész úton, és amit minden állomásnál ki is töltesz. (Ezen is rajta lesz a regisztrált neved és motortípusod, ha jó (ha az előbb jó volt, akkor most is az lesz ...) - akkor nem kell rá írnod semmit, ha nem, akkor írd fölé a vonalra a ténylegest!)  Plusz kapsz egy matricát (vagyis kettőt), ami sorszámozva van és a bukóra vagy a motorra fel lehet ragasztani. Vagy csak el tenni emlékbe.
Na - ez lenne a regisztráció, ami 6:30 kor fog kezdődni a startnál. Figyelj rá, hogy valóban a Te Adatlapodat vidd el!
 
Aki regisztrált már, az visszamegy a motorjához, nagy levegőt vesz és beáll a Starthoz várakozók sorába. Ide már útra kész állapotban kell megérkezned (de a motort nem indítod be. Igazából sehol ne indítsd el, így is nagy lesz a zaj és nem kell még a bűz is).
Ez is egy hordó lesz, de az előző három sorba rendezett hordótól távolabb, a nyomvonal elején fog árválkodni. Itt két ember fogad téged. Az egyik elveszi az Adatlapodat (amit te épp ezért fogsz kézbe tartani és nem elcsomagolni!!! Ugye??) és ráírja a Startod idejét (00:00 formátumban, a másodpercek nem játszanak). A másik egy nyilvántartásba nekünk tesz egy-két X-et és kész is... Tolhatod tovább a motorod. Kb. 10m-rel fentebb kezdődik az indító zóna, ahol megpróbálsz életet lehelni a gépben és eleinte még óvatosan (tudod: kertváros, korán van még - hadd aludjanak), aztán egyre őrültebb tempóban elindulsz Szegedre. Ezt a lendületet a Startól kicsit több mint 5 km-re található 02-Les névre hallgató ellenőrző pont fogja először ketté törni, ahol megállsz. Előveszed az Adatlapot és ráírod a válaszod (ugye ehhez ismét kell íróeszköz is). Majd innen elindulva kb. 6-7 km-nél elgondolkodol, hogy bemész-e az első - igen gazdag - pontgyűjtőhelyre, amihez le kell térni a trackről és a bizonytalan navigációdra kell hagyatkoznod... és hogy ezek után mi fog történi? Hát azt még senki nem tudja, de én úgy sejtem, hogy kurvára elfáradva, de azért remélhetőleg mosolyogva fogsz 12 órán belül begurulni Szegeden a Sziksós fürdői kempingbe...
 
Út közben egy-két (csak hiszed) ellenőrző pontnál kint lesznek a beépített Ellenőreink. Elvileg láthatósági mellénybe... de ha nem, akkor fehér mopedrally-s pólóba, aminek a hátulján ott lesz, hogy SZERVEZŐ. Ha ilyet látsz, dobj el mindent és várj tőle egy gyors ellenőrzést. Ha a beépített ellenőrök mellett bármilyen formába is, de ellenőrzés nélkül mentél tovább, akkor neked annyi! ;) Figyelj az Ellenőrökre! Ez a te érdeked is!
 
 
Ha menet közben úgy érezed, hogy ez neked sok, akkor előbb állj meg és pihenj... ha még mindig sok, akkor irány az aszfalt és gyere le betonon. Úgy is jó buli ám az egész ;) Plusz ha megnyugszol még meg is látogathatsz egy-két érdekesebb pontot.
A kempingben én 16 órától leszek, de ha te előbb érsz be (akkor mi a fenének rohantál..?), akkor a portással írass már egy pontos óra állást az Adatlapodra... aztán ha majd mi is odaérünk, feldolgozunk. :)
 
Jó lenne, ha az estét a kempingben tudnád tölteni, de megértjük azokat is, akik sietnek, mert még haza kell érniük. Épp ezért idén már beérkezéskor meg fogod kapni az Emléklapodat (de ehhez az kell, hogy a regisztrációnál valóba ellenőrizd az adatokat!!) Viszont akik kíváncsiak a végleges eredményükre, ne tán-tán úgy érzik, hogy kupára jogosultak, azok várják meg a 8:30-9:00 közti eredményhirdetést. Mi semmit sem postázzunk, senki után nem fogunk cuccokat hordani stb., stb., stb. Remélhetőleg 22 órától már a fű se fog nőni - erre akkor is figyelj, ha még úton vagy... mart a fű már neked sem fog nőni ekkor. ;)
 
A póló kiosztása és a regisztráció párhuzamosan zajlik majd a Startnál. Abba a sorba állj, amelybe kevesebben állnak. :)
A pólókat idén ABC-be rendeztem (a rendelő neve alapján) - így remélhetőleg idén sokkal gyorsabban fogunk haladni az átadással... A pólók zacskóba lesznek, benne a kódsorral, ami alapján rendelted. Ha bármi nemű eltérést észlelsz, akkor azt még ott jelezd. Nem fogjuk tudni orvosolni, de tolmácsolni bármikor... ;) Igazából Ti azért szoktátok tudni, hogy mit rendeltetek ... és általába Mi nem. Ebből is látszik, hogy úgyis neked lenne igazad - de attól még senkinek sem lesz jobb. ;)
 
Na, akkor nem tartalak fel tovább - készülj!
 
Üdv: taki
 
ui: akik mopeddel jönnek, azok keressenek meg a Startnál és szánjuk egy kis időt arra, hogy lefotózhassam a sofőrt és a szörnyeteget egybe valami jó háttérrel, hogy ha - véletlen - valóban leérsz, akkor legyen mit nyomtani az Oklevélre! ;)

A mopedeseknél nem veszem annyira szigorúan a track tartást - a lényeg: legyél ott a célban. ;)

 

 

 

 

Sziasztok! (2019.06.05)

Mindenekelőtt köszönöm a türelmeteket. Nem volt egyszerű megszülni az idei játékfeltételeket.

1.       Minden szintidőn belül, az összes ellenőrző pontot igazoltan érintett résztvevő névre szóló, a motorja típusát, az indulási és az érkezési idejét tartalmazó emléklapot kap.

2.       Minden mopeddel a fenti feltételeknek megfelelően beérkező fényképes oklevelet kap, amelyen az előbb említett adatok fognak szerepelni. (Az oklevele elkészítései miatt lehetséges, hogy csak postán tudjuk kiküldeni – a mopedesek ne tűnjenek el adategyeztetés nélkül!!!)

3.       Az összes mopedes, aki részt vesz az eredményhirdetésen érmet kap a nyakába (ha jelezte, hogy mopeddel jön), aki siet haza – az nem.

4.       Az a csapat (min 3 fő, a létszám nem változhat indítás után – nagyon nagy létszám esetén min. 6 főnek célba kell érnie), amelyik legrövidebb időn belül teljesíti a klasszikus nyomvonalat – egy csapatkupát kap.

5.       A pontgyűjtők (azok, akik az 1. pont alapján minimum a klasszikust és legalább egy plusz pontot teljesítették), akkor az összeszedett pontok alapján lesznek sorban rendezve. De ők is három csoportban merészkednek össze:

a.       az endurós pontgyűjtők

b.       a simsonos pontgyűjtők

c.       minden más (moped, robogó, segédmotor stb.) pontgyűjtők

Mind a három csoportban értékeljük a valóban 50 (a simsonnál max. 60) köbcentivel indulókat közül az első három legtöbb pontot összeszedőt. Pontazonosság esetén az idők alapján rangsorolunk.

6.       A nem pontgyűjtő endurók közül egy tálca sört kap az, aki a legjobban megközelíti a 12 órás szintidőt, de még benne marad.

7.       Az évek alatt leginkább kiérdemelt egyén vagy csapat idén is hazaviheti egyévre a MopedRally vándorserlegét.

 

Láthatjátok, hogy rengeteg kupa, serleg kerül kiosztásra – ez sok-sok pénzbe kerül. Ne vegyük el egymás kedvét az anyagiak boncolgatásával, de hadd hívjam fel a figyelmeteket újra: ezt a túrát senki sem szervezi, senki se tartja… Mi csak a kereteket próbáljuk biztosítani a hóbortos 50 köbösöknek egy élvezetes gurulásra. Itt minden csak akkor van, ha összedobjuk. A startnál kihelyezek egy kis dobozt rajta egy bájos nyílással… a többi már rajtatok áll vagy bukik. ;) Persze az Egyesület számlaszáma is nyitva áll (jövőre az 1% is jöhet!!)

Felhívnám a figyelmét MINDENKINEK, de főleg a nagyon szerényeknek: a pontgyűjtőn összesen 9 kupa keresi a gazdáját… ezek közt lesz olyan is, aki nagyon-nagyon keresi. Tegyetek érte, hogy legyen esélyetek, hogy nálatok landoljon! Ezért csak annyit kell tenned, hogy a kötelező klasszikus pontokon kívül legalább egy pontgyűjtő helyet is meglátogatsz (akár aszfalton) és szintidőn belül befutsz a célba. Nem nagy áldozat ez. Nagyon szomorú lennék, ha valamelyik kupa árván nálam maradna. Nézzétek át a tracket, keressetek legalább egy szimpatikus plusz pontot és szedjétek össze! Akik sokadjára jönnek már, azok tudják, hogy a leggyorsabbak 2-3 óra körül (de tavaly már én is a célba voltam 17:10-kor egy Babettával (ld. tavalyi eredmények). Szóval, ha úgy érezed, hogy belefér még a 12 órádba, akkor ne tökölj! Vágj bele!

 

Javaslom, hogy aki csak teheti, maradjon az eredményhirdetésen, tiszteljük meg egymást egy kis tapssal… Köszi!

 

A futam indításáról már írtam az első tájékoztatóban. A lényeg: figyeljetek a rendre és ne tököljetek – induljunk! Az Adatlapok vezetésére nagyon figyeljetek, meglepően sok ellenőrre tettünk szert. ;) Csak a tökéletesen vezetett adatlap vesz részt a megmérettetésben! Ne okozzon már gondot megállni és papírra vetni azt az egy-két szót. Az Adatlap egy A/4-es normál papír lesz, amit a startnál kapsz meg. Ennek a védelméről neked kell gondoskodnod (bár nem jósolnak esőt, de azért…). Nagyon sok időt tudsz megspórolni azzal, hogy az adatlap elővételére, a jó válasz ráírására kidolgozol egy gyors módszert. Én pl. gyakran viszek magammal olyan kemény írat alátétet, amihez oda lehet csíptetni az adatlapot… (ezt középen még egy gumival megerősítem, a tartót meg rögzítem az elsőlámpa, kormány környékén, a toll egy madzagon lóg… De találj ki mást – a lényeg: ha 5 percig csak keresed a papírt, az 19*5, az a végén több mint másfél óra… ajjjjajjjj…. Remélem, hogy kezded érteni, hogy miről is szól ez a rally.

Mindenki hozzon magával legalább egy jól fogó tollat és egy tartalék ceruzát is. Sajnos már a startnál ki szokott derülni, hogy a jelentkezési lapok aláírásához is nekem kell a tollat adnom… - ugye, milyen felkészült vagy? ;)

Aki teheti – olvassa el még egyszer a dörgedelmeimet, aztán csapjunk bele a lecsóba!

 

Szombaton találkozunk!

 

Üdv: taki

 

Comments powered by CComment

f t g