Copyright 2019 - Minden jog fenntartva.

Sziasztok!

 

Közeleg... nagyon nagyon közeleg!

 

A rally végleges nyomvonala elkészült.

 

Két féle megmérettetésre lehet számítani.

 

1. Klasszikus rally

 

Az első az alap, klasszikus rally lesz. Erre kapsz egy tracket, amelyet végig kell követned GPS-ed segedelmével. A nyomvonalról elkóricálni, letérni szabad, de nem ajánlott. A nyomvonalra (track-re) 21 db kötelező ellenőrző pont van felfűzve. Ebből egy a start és egy a cél, a maradék 19 pontnál neked meg kell állnod és az Adatlapon szereplő kérdésre válaszolnod kell. Meglepetésszerűen egy-egy ellenőrző pontban lesznek láthatósági mellényben öltözött, beépített embereink. Ilyenkor a kérdésre nem kell válaszolni, a felmutatott adatlapra ők fognak nyomni egy bélyegzőt vagy szignót és már mehetsz is. DE ezeknek az emberkéknek nem csak az lesz a feladatuk, hogy az adott pontot látogatását igazolják. Nem-nem… az igazolás mellett megnézik, hogy az addig érintett ellenőrző pontoknál megadtad-e már a helyes választ… - amennyiben nem, úgy azokat a pontokat sztornózzák, megelőzve azt, hogy a célba töltsél ki egy addig üresen tartott Adatlapot és így igazságtalan előnyre tegyél szert. Az ellenőrök kemények lesznek és hajthatatlanok! Ezért figyelj arra, hogy mindig minden pontnál állj meg és ott töltsd is ki az Adatlapot!

 

A mopedrally.hu oldalon csak azoknak a neve fog megjelenni (indulási és beérkezési idővel), akik útközben vezették az adatlapot (az nem baj, ha nem teljes, de az üres lapokkal mi sem foglalkozunk).

 

A MopedRallyt csak azok teljesítik sikeresen, akik az indulásuktól számított 12 órát megelőzően úgy érnek be a célba, hogy az Adatlapjukon minden kérdésre a helyes választ adták meg. Ők személyre szabott emléklapot fognak kapni.

 

 

 

2. Pontgyűjtő rally

 

Az Adatlapon a Klasszikus ellenőrző ponttól függetlenül fel lesznek tűntetve a trackre nem eső (tehát a nyomvonaltól távol eső) külső pontok is, amelyeket a pontgyűjtők meglátogathatnak és ott értékes plusz pontokra tehetnek szert. Összesen 6 db ilyen pontot jelöltem meg. Ezeken a pontokon is kérdésekre kell válaszolni, de itt is előfordulhatnak láthatósági mellényes ellenőrök, akik az előbb leírt módon ellenőrzik az adatlapokat. A természetvédelmi területek elkerülése – mondanom sem kell – hogy kiemelten javasolt! Épp ezért a pontok bejárási sorrendját mi határoztuk meg lehetőleg úgy, hogy ezáltal már igyekeztük a védett helyektől elvinni benneteket.

 

De azt te döntöd el, hogy a 19 db kötelező pont mellé ezen 6-ból egyáltalán melyikhez indulsz el, vagy, hogy elmész-e odáig egyáltalán odáig vagy már félútról visszafordulsz a trackre. A lényeg: a pontokat az Adatlapon feltüntetett sorrendben kell érintened - az összes Klasszikus ellenőrzési ponton (19db) neked is össze kell szedned az igazolásokat! Ez azt jelenti, hogy a javasolt track egy jelentős részén te is végig fogsz menni, de ha a két kötelező ellenőrző pont között van egy pont gyűjtő is, akkor te döntöd el hogy ezen két klasszikus pont között hol térsz le a trackről és hol térsz rá vissza (de vissza kell rá térned még a következő kötelező előtt).

 

Ha az összes plusz ellenőrző pontot a legrövidebb lehetőségnél légvonalban összekötöm a trackkel, akkor +160 km-t kellene még rátenned a klasszikus rally 210 km-es távjára. Ez azért nagyon sok. Főleg úgy, hogy te nem tudsz légvonalban közlekedni… bár az meg előny, hogy nem muszáj a klasszikus track ezen két pontját összekötő ajánlott nyomvonalon is végig menned, hiszen elképzelhető, hogy az első ilyentől azonnal a plusz felé fordulsz, érinted azt és csak a másodiknál térsz vissza a trackre (ezáltal a 210 km-et csökkented). De azt is megteheted, hogy távolikat kihagyod és csak a közeliket szeded össze… stb… ;) Szóval ide neked kell kidolgoznod a nyerő taktikát.

 

 

 

Értékelés

 

A startnál még nem muszáj eldöntened, hogy melyik futamon indulsz, de ahogy értintetted az első pontszerző pontot – már nincs mese: pontszerző lettél… ;) (Ugye az világos, hogy minden pontszerzőnek meg kell csinálnia a Klasszikus pontokat is!)

 

A kalandra vágyóknak, a gyorsan motorozóknak, a könnyen tájékozódóknak, a megmérettetésre vágyóknak ajánlom a Pontszerzőt. A Pontszerzőben lesz 3 első helyezett kupával jutalmazva (a helyezés nem a sebességétől, hanem az összeszedett pontjaitól fog függeni, ami meg biztos, hogy függ a sebességtől is).

 

A kötött pályát szeretőknek, az elsőbálozóknak, vagy csak a motorozásra vágyóknak inkább a Klasszikus nyomvonalat ajánlom. A klasszikuson is közzé teszem az indulási és az érkezési időket, de nem fogok leggyorsabbat vagy leglassabbat hirdetni, itt egyedül a mopeddel (tekerő üzemmódban önállóan haladni képes motorral) érkezők lesznek külön kiemelve.

 

Amennyiben érkezik még kupa felajánlás, természetesen bele veszem (pl. legfiatalabb induló, legszebben repülő stb…) Jut eszembe Janer már fel is ajánlott egy tálca sört annak, aki a 12 órához a legközelebb fog beérkezni (természetesen csak alulról) és mindezt enduróval teszi meg a klasszikus nyomvonalon.

 

 

 

A Szikin:

 

A kemping 16:00-től 21:00-ig biztosan fogadja a befutókat. A kempinget kb. 22:00-ig kellene elhagyni azoknak, akik nem akarnak ott aludni.

 

Az ottalvóknak (faház, ha már lefoglaltad… és korlátlan sátorhely) nem kell a szálláson kívül belépő díjat fizetnie. De, akik csak a vacsorára, illetve az eredményhirdetésre jönnek (pacsizni és dumálni a többiekkel) azoknak a célban 500Ft-ot le kell perkálni, amiért kapnak egy karszalagot, amivel 16-22 óra közt szabadon közlekedhetnek a kemping területén. Használhatják a medencéket, a strandot és a kijelölt fürdőhelyeket is… Ha velünk akarsz vacsorázni, akkor ezzel még számolj!

 

 

 

 

 

Vacsora a Szikin:

 

Grillen sült lesz. Az alábbi négy féle húsból lehet választani egy szeletet:

-          csirke felső combfilé, vagy

-          csirke mell, vagy

-          tarja, vagy

 -          pljeskavica.

Ehhez mindenki kap egy grill kolbász is (vörös vagy fehér). És egy nagy adag vegyes köretet, ami igazából két teljes köretnek felelne meg (újburgonya félbevágva sütve… + grill zöldség: lilahagyma, cukkini, padlizsán, paprika….)

Fizetési lehetőség: vagy már reggel, a startnál, veszel egy kaja jegyet 1400 Ft-ért és azt a büfében el fogják fogadni egy adagnak. Vagy majd estére a kempingben fizeted ki a 1600 Ft/adag egységárat.

Italnak csak dobozos sör, de az dögivel… a csapolás még nem működik. Üdítő is lesz persze…

Az kaja is 16-21 közt fog a rendelkezésünkre állni, de ígérték, hogy 22-ig azért még szóba állnak velünk… ;) Tehát ha beérsz, akkor nyugodtan menj be és kajálj meg a haverokkal. Nem kell tömegeket összevárni.

 

 

 

Eredményhirdetés:

 

21-22 óra közt, az adatfelviteltől függően.

 

 

Sürgős teendőid:

1.  Döntsd el izibe, hogy valóban jössz-e vagy csak regisztráltál. Ha mégsem jössz, akkor dobj egy e-mailt, hogy levegyelek a listáról, hogy ne számoljak, dolgozzak veled... - köszi!

 

2. ha van GPS-ed akkor kérd el a javasolt tracket. Ezt megkaphatod gpx vagy kml formátumban. (A gpx-et a garmin GPS-ei szeretik, a kml-t általában az okos telefonok). Az öregebb garminok nem tudnak csak 500 pontot kezelni, ha olyanod van, akkor azt is jelezd és küldöm!

 

3. A kemping arra kért, hogy mérjem fel ismét a vacsorázási szándékotokat...

Erre csináltam egy űrlapot, ahol csak annyit kellene megnyomnod, hogy hány vacsorát kérsz:  https://forms.gle/t4xsiTdhKsCy5tPn7

 

4. Szükségem lenne a tekerős mopedekkel érkezők számára, így ha te azzal jössz: nyomj ide is egyet: https://forms.gle/mhES3P5WhqmZEW547

 

5. bízol a jó időben és dacolsz a rosszal!

 

Üdv: taki

Comments powered by CComment

f t g