2017
Kis szubjektív Kenditől:
Az volt a terv, hogy a light-os nyomon nyomom szegedig, és még aznap vissza a közös nyomon addig amíg rám nem esteledik. Vasárnap mindenképpen otthon kellett lennem a fiam keresztelőjén.
Egy ilyen tevhez egy kicsit késői indulás volt a fél kilenc, de a simó jól harapta a homokot. Még az elején túlestem pár szerelésen: pl nem voltak meghúzva a teleszkóp csavarjai (egy el is veszett) dobozomat is elhagytam, Karbit kellett tisztogatni meg úszóháztömítést cserélni. (Ezúton köszönöm annak aki kisegített a sör nincs elfelejtve). Ez a karbipucolás még párszor előjött de azon kívül nem volt műszaki gond ....
Osmandal navigáltam, amivel nagyon jól lehetett követni a tracket, de vittem gps-t is back-up-nak Ezen áttekintő nézet volt.
A tankolásnál bementem pecsételni, de nem tankoltam mert sok volt még benne, itt látom, hogy a qudos csapat visszajött tankolni , pedig eddig követtem az Ő nyomukat. No innentől én megyek elől, hosszú egyenesek , jöttek a rettentő mély homokok, néha még 2-be is vissza kellett váltani. Azután átment a nyom az autópályán, nem sokkal utána kifogyot a benzinem...
A tankolásnál bementem pecsételni, de nem tankoltam mert sok volt még benne, itt látom, hogy a qudos csapat visszajött tankolni , pedig eddig követtem az Ő nyomukat. No innentől én megyek elől, hosszú egyenesek , jöttek a rettentő mély homokok, néha még 2-be is vissza kellett váltani. Azután átment a nyom az autópályán, nem sokkal utána kifogyot a benzinem...
Csutkára. Ha megdöntöttem a motort akkor sem indult be. Cél lélgvonalban 4 km.
Vártam vagy negyed órát hátha jön valaki aztán elindultam tolva a mocit. A Hídnál ( cél 1.5 km) nekiálltam szerelni kajálni pihenni, de meguntam és inkább betoltam a motort a célba.
Szép csendben. Nem is hitték el , hogy bennt vagyok kb 16 óra lehetett.
Szép csendben. Nem is hitték el , hogy bennt vagyok kb 16 óra lehetett.
Dumcsi pihi, kajcsi.
A Tomos csapat sofőrje elvitt tankolni, (Köszönet érte) és Öt órakor nekivágtam a visszafelé vezető útnak a közös nyomon.
Hát ez fergeteges gyors nyomnak bizonyult, hosszú egyenesek kevés homok, jól lehetett haladni a benzinkútig. Mert a hatos pont a szívatósra sikerült (Híd a mocsár közepén).
Itt belassultam kicsit és a 7 pont után kimentem asztfaltra. Kb este 8 kor. kb a visszanyom egy harmadát tudtam teljesíteni. De még 100 km volt haza. Légvonalban. Akkorát szívtam a navigációval hogy csuda, végül is a 40 es úton cegléd vonaláig kellett felmenni. Onnan Bp. Üveghang.
A ferihegyi úton mondta a Simó hogy CCCCc aztán még kétszer ciccent mielőtt krkrkrkrkr. hajtókarcsapágy.
Feleségem örült, hgogy jöhet értem kb 5 km a házunktól.
Éjfélre értem haza.
Konklúzió : Ezt az oda vissza dolog nagyon klasz buli és igazi kihívás , de hülyeség egy nap alatt megtenni és szerintem robogóval nem is lehetséges. Reggel 6:30-tól este 11-ig ültem a motoron, toltam vagy 4 km-t, négyszer szedtem szét a karburátort, kétszer tankoltam, együtt motoroztam egy őzikével és két nyúllal és megkergettem néhány madarat is.
Ha nem számolom a motortolást és a szerelést kb 3 órát nyerek és akkor is csak Dabasig jutottam volna vissza terepen a sötétedésig.
Én így tök egyedül mentem a saját ritmusomban, full gáz rövid áttétellel kb 50-60 km utazó, de minden kereszteződésben lassítottam földúton is. Egyszer sem estem el.
Így sem volt rossz csak nem erről szól a mopededrally.
Így sem volt rossz csak nem erről szól a mopededrally.
Köszönetnyílvánítás : Védőangyalomnak, mert most sokat repült utánam, a segítőknek és a moped 91 dolgozóinak akik rászánták a szabadidejüket, hogy a mi szórakozásunk kényelmesebbé váljon, Takács úr feleségének, hogy elviseli Takács urat, az én feleségemnek hasonló okokból, és Takács úrnak, hogy elvisel minket mopedrallysokat.


Comments powered by CComment