Copyright 2017 - Minden jog fenntartva.
Kis szubjektív Kenditől:
 
Az volt a terv, hogy a light-os nyomon nyomom szegedig,   és még aznap vissza a közös nyomon addig amíg rám nem esteledik.  Vasárnap mindenképpen otthon kellett lennem a fiam keresztelőjén. 
 
Egy ilyen tevhez egy kicsit késői indulás volt a fél kilenc, de a simó jól harapta a homokot.   Még az elején túlestem pár szerelésen: pl nem voltak meghúzva a teleszkóp csavarjai (egy el is veszett) dobozomat is elhagytam,   Karbit kellett tisztogatni meg úszóháztömítést cserélni. (Ezúton köszönöm annak aki kisegített a sör nincs elfelejtve).   Ez a karbipucolás még párszor előjött de azon kívül nem volt műszaki gond  ....
 
Osmandal navigáltam, amivel  nagyon jól lehetett követni a tracket,   de vittem gps-t is back-up-nak   Ezen áttekintő nézet volt. 
A tankolásnál bementem pecsételni, de nem tankoltam mert sok volt még benne, itt látom, hogy a qudos csapat visszajött tankolni ,    pedig eddig követtem az Ő nyomukat. No innentől én megyek elől,  hosszú egyenesek , jöttek a rettentő mély homokok, néha még 2-be is vissza kellett váltani.  Azután átment a nyom az autópályán,   nem sokkal utána kifogyot a benzinem...
Csutkára.   Ha megdöntöttem a motort akkor sem indult be.  Cél lélgvonalban 4 km.

Vártam vagy negyed órát hátha jön valaki aztán elindultam tolva a mocit.    A Hídnál ( cél 1.5 km)  nekiálltam szerelni kajálni pihenni, de meguntam és inkább betoltam a motort a célba. 
Szép csendben.    Nem is hitték el , hogy bennt vagyok   kb 16 óra lehetett.     
Dumcsi pihi, kajcsi.
A Tomos csapat sofőrje elvitt tankolni, (Köszönet érte)  és Öt órakor nekivágtam a visszafelé vezető útnak a közös nyomon. 

Hát ez fergeteges gyors nyomnak bizonyult, hosszú egyenesek kevés homok, jól lehetett haladni a  benzinkútig. Mert a hatos pont a szívatósra sikerült (Híd a mocsár közepén).

Itt belassultam kicsit és a 7 pont után kimentem asztfaltra.   Kb este 8 kor.   kb a visszanyom egy harmadát tudtam teljesíteni.   De még 100 km volt haza.      Légvonalban.  Akkorát szívtam a navigációval hogy csuda, végül is a 40 es úton cegléd vonaláig kellett felmenni. Onnan Bp.   Üveghang.

A ferihegyi úton mondta a Simó hogy CCCCc        aztán még kétszer ciccent mielőtt krkrkrkrkr.         hajtókarcsapágy.  


Feleségem örült, hgogy jöhet értem kb 5 km a házunktól.   
Éjfélre értem haza.

 
Konklúzió :   Ezt az oda vissza dolog  nagyon klasz buli és igazi kihívás , de  hülyeség egy nap alatt megtenni és szerintem robogóval nem is lehetséges.  Reggel 6:30-tól este 11-ig ültem a motoron,  toltam vagy 4 km-t, négyszer szedtem szét a karburátort, kétszer tankoltam,  együtt motoroztam egy őzikével és két nyúllal és megkergettem néhány madarat is.  

Ha  nem számolom a motortolást és a szerelést kb 3 órát nyerek és akkor is csak Dabasig jutottam volna vissza terepen a sötétedésig.

Én így tök egyedül mentem a saját ritmusomban, full gáz rövid áttétellel kb 50-60 km utazó, de minden kereszteződésben lassítottam földúton is. Egyszer sem estem el.

Így sem volt rossz csak nem erről szól a mopededrally.
 
Köszönetnyílvánítás :  Védőangyalomnak, mert most sokat repült utánam,   a segítőknek és a moped 91 dolgozóinak akik rászánták a szabadidejüket, hogy a mi szórakozásunk kényelmesebbé váljon, Takács úr feleségének, hogy elviseli Takács urat, az én feleségemnek hasonló okokból, és Takács úrnak, hogy elvisel minket mopedrallysokat.
 
Köszönöm szépen !
 
 
f t g