Hat akkor kezdem én. Először is köszönjük a tracket nem Takinak 🙂 sok munka volt benne és azt kell mondanom, igazán jól sikerült. Picit nehezebb volt mint tavaly. Az idő nagyon kegyes volt. Szikrázó napsütésben motoroztunk egész nap, csodás tájakon. Lehet motorozni hayabusaval is 200-al. Az is jó, azt is lehet élvezni. De számomra a motorozás, az nem CSAK nagymotorral lehetséges. És nem CSAK aszfalton. Ez ugyanolyan szabadságot ad, ugyan az a szél fúj. Nem kell 50 lóerő, sőt nem kell 15 ló se! Éppen elég 2-3 lóerőcske. És az sem baj, ha abból a track végére mar 2 csak legel és jártányi ereje van. Majd ki-ki felújítja a sufniban egy új dugóval. Az is hozzátartozik ehhez. Az is hozzáad az élményhez. Sör mellett a haverokkal. Ezt pl nem tudja hajabusas srác.
Most kifogtok nevetni engem: nekem 45km/h-val száguldani a saras dűlön olyan, mintha egy teliver cross motorral full gazon csapatnék egy versenypályán!!! Annyi a titka, hogy a futómű, és a gumi a motor színvonalán van. Magyarán a béka segge alatt! Kicsit olyan mint egy peugeot 205 el elindulni tereprallyn, nyilván mar a kert végében elakadna, de akkor lehet lapátolni és ÉLMÉNYEKET GYŰJTENI!!! Nem kell nagy tempó (mert ha felmegyek kisenduro motorerő/futómű/jógumi szintre, ott már könnyen jön a baj. Remélem a srác jobban van) elég a 45km/h, de a szarabb részeken örülök ha önerőből felmegy 🙂 élményeket gyűjtöttem ma is! Köszönöm mindenkinek. Érdekel ez a buli? Vegyél egy kinai robogót és vágj bele! De az szar és zötyögni és rázni fog? Hat bizony fog! De ez nem hiba! Ez funkció! Ettől fogsz este úgy gondolni erre a napra, hogy "igen, ma éltem egy kicsit"
Lehet, hogy egy kép erről: 3 ember, motorkerékpár, robogó és szöveg

Comments powered by CComment