Copyright 2018 - Minden jog fenntartva.


Nagyon jó néven vennék egy-két ízes vagy íztelen élménybeszámolót. Írjátok meg, hogy TI hogyan éltétek meg a mopedrally-t! Az írásokat az rhz kukac freemail.hu címre kérném. Köszi!
Üdv: taki

Adatok:
Indulók száma: 114 fő
Beérkezettek: 59 fő
Legrövidebb idő: 7:45
Időn túl befutók száma (több mint 12 óra): 9 fő

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Egy kis előzetes statisztika:
Konkrétan indulók száma: több mint 90 fő
Beérkezők száma: 42 fő (ebben időn kívüliek is vannak - de ők is minden ponton végig menve érkeztek)
Legkorábban érkezők a robogós futárok voltak, de nem sokkal utánuk már a simsonosok is befutottak.
Legrövidebb idő: kb. 9:15 perc körüli.
Az összesített eredmény excel táblája innen tölthető le (futárok pótoltok??)!

És akkor ejtsünk egy szót azokról is, akiknek nem sikerült végig érniük. Íme egy lista azokról, akik becsületesen lejelentették ezt a tényt és így nem kellett csontig rágni a körmünket a célban rájuk várva:

Komáromi simsonsok minim mopedrally-nál műszaki probléma miatt
MVM kör + Janner Tázlárnál műszaki problémája maitt
Nagykátai vadkanok és libakergetők Jakabszállás előtt műszaki problémák miatt feladták
Csótány menyétek
Fekete sereg Dorozsmán kiszállt
Shaperz rally Takydomb után - elfáradtak
Szegedi team Jakabszállás előtt műszaki problémák miatt feladták

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Megérkeztünk...

Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt és gratulálok minden indulónak az elhatározásához és a beérkezőknek a teljesítményükhöz (közben nem felejtem el, hogy a nem beérkezni néha sokkal nehezebb mint simán végig gurulni..)


Szilágyi Attila szerint:

Sziasztok! Mi elöször vágtunk neki a távnak kis endurokkal és robogokkal.Igázándiból csak Jakabszállásig mentünk offroad ,mert fél hatra értünk oda.Jakabszállás-Szeged távot már aszfalton teljesitettük.De igy is hatalmas élmény volt Jövőre jobban felkészülünk.Nem a technikákkal volt baj hanem a navigációval Taki altal készitett leirás alapján mentünk,de az csak féltávig volt meg.Mi is köszönetet mondunk Takinak a szervezésért.Már alig várom a jövő évi kiirást A hétvége többi része is az endurozás körul zajlott sikerült is három bordámat eltörni...

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Dénes szerint

Mátyás Dénes vagyok (emdé kék benelli), írnék pár sort a túráról. Életem első túrája volt...nagy élmény!
Volt itt minden mint a búcsúban, Simótól az Rigáig, Endurotól a robogóig, fiataltól a tapasztalt rókáig, népes társaság! Mi spanommal Petivel(zöld Skipper) másodikként értünk a találka helyre, mert az első Feri (Xeno zöld épített Puch) volt aki a kúttal szemben a gazosban "dikózott" (ez király vót Feri)! Szépen lassan gyülekeztünk, mindenki nézegette, tatarozta a vasakat és elindultunk!
Eddig tök jó volt...de...az ezt követő kb. 4-5óra szinte végig azzal telt, hogy a társaságot bevárjuk! Ami a mai napig beszéd téma köztünk, nem értem hogy a Taki által diktált 35-40km/h tempót miért nem tudta mindenki tartani, helyenként volt hogy 45 percet álltunk és vártunk... Színes csapatunkban voltak tanulók(sokuknak elismerésem a kitartásukért), haladók, és tényleg fasza motorosok, motor márkától, évjárattól függetlenül Simósok nagyot nőttek a szememben mert mifelénk bambák ÉRD! Kétségtelen a robogósoknak a legkönnyebb a dolguk mert nincs váltogatás csak húzni nekiiiiiiiiii!
Ezúton kérnék elnézést mindazoktól akiknek a motorjukat, ruházatukat ill. fogsorukat telekapartam trágyalével! Sorry! Az ő elkeserítésükre szólok előre, hogy jövőre bütykös-rücskös gumikkal készülünk indulni mindketten, ami 2szer ennyi sárhányást fog eredményezni, vagy csak szimplán oda porolunk! Visszatérve, a túra király volt, lent a camping kényelmes volt(már amire emlékszem), a társaság vidám volt, na de a reggeli palacsinta vitte a pálmát!
Addig is mindenki vigyázzon magára jövőre talizunk és jót mocizunk! Csőváz!!!!!

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

 

2009. május 16.
Értékelés:

Számok tükrében:
Megtett távolság: 213 km (ebből aszfalton 5 km)
Mozgási átlagsebesség: 32,5 km/h
Maximális sebesség: 52,07 km/h
A futam teljes ideje: 10:35.

Így látta Gebu:

Sziasztok,

Hát elmondhatom, hogy nem volt semmi a kiképzés az idei Budapest-Szeged moped rallyn. Az biztos hogy jól megvolt szervezve az útvonal.
Először is köszönet Z Takinak hogy részt vehettem a túrán még ha nem is 50 köbös a mocim akkor si. Én amikor megláttam taki motorját nem gondoltam volna hogy kibírja az utat mert nem sok a különbség az ő motorja közt meg egy babetta közt. Mindenesetre néha megszégyenítő módon hagyta maga mögött a csapatot. Én azt hittem hogy nem lesz ilyen nagy a homok, de ahhoz képest egész nap lóbáltam a lábam egyensúlyozás céljából.
Volt benne egy két sorompó is ami alatt a motorok nem fértek el s még kikerülni is nehéz volt, erről nem a szervezés tehet, de így legalább ez is egy meglepetés, kihívás lett számunkra. Na meg persze a táj is igen szép volt körülöttünk igaz nem volt részünk nagyon nézelődni a terep miatt, de a pihenés közben bepótoltuk, amíg a motorok hűltek az árnyékban.
Az biztos hogy nem unatkoztunk. Aki szeret motorozni az {erdőbe} és szereti a terepet annak ott a helye jövőre is. Az biztos hogy mindenki nagyon jól teljesítette a szakaszt igaz egy társunkat elvesztettük sajnos, de még mindig megérte. Igaz jó lett volna ha még többen vagyunk ,de így is volt olyan szakasz az erdőbe ahol az első és utolsó közt volt majdnem 600-700 méter is - az pedig nem kevés az erdőben. Előtte egy kis eső eshetett volna egy pár nappal, mert az megkönnyítette volna a munkánkat. Ez a motorozás jó volt - megismertük egymást, mondjuk a többsége már az előzőn is részt vett. Én meggyőződésem hogy felejthetetlen pillanatokban volt részünk. Remélem, hogy majd jövőre is találkozunk.
üdv Gebu

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

I. Budapest-Szeged offroad mopedrally

2008. május 10.

Számok tükrében:

Mozgással töltött idő: 6 óra 51 perc
Megtett távolság: 219 km (az összes adatott itthon rögzítettem, ami kb. 10 km-rel több!)
Mozgási átlagsebesség: 31,4 km/h
Maximális sebesség: 50,03 km/h
A futam teljes ideje: 9:35.

Előzmények:

2006-ban hallottam először a Budapest-Makó rallyról, ahová is polgárpukkasztásból elszerettem volna indulni egy Babetta típusú segédmotorkerékpárral, mivel meggyőződésem, hogy kis hazánkba ahová autóval el lehet jutni oda egy Babettával is. De mivel a nevezési díj majdnem meghaladta a motor vásárlására szánt összeget, így kénytelen voltam lemondani róla. Aztán beszélgettem olyanokkal, akik részt vettek a fenti rendezvényen és a többség elismerően nyilatkozott róla – kiegészítve a véleményüket azzal, hogy 50 köbcentis eszközzel teljesen képtelenség lenne megcsinálni, mivel a futam alatt a táv leküzdése mellett a feladatok megoldására is rengeteg energiát és időt kellene fordítani. Szóval – hagytam magam meggyőzni, de a kisördög nem hagyott nyugodni. Így esett, hogy próbaként tavaly meghirdettem a Budapest-Szeged Offroad Moped Rally-t. Kezdetben nagy volt a lelkesedés. A közvetlen baráti körön kívül a Riga Klub és a Simson Klub is jelezte a részvételi szándékát. Kicsit féltem is ettől a két véglettől, meg természetesen a sok résztvevő miatt igényelt alaposabb szervezési munkától.
Így öröm az ürömben, hogy a végső csapat igen kis létszámúra redukálódott...
Mindösszesen 9 fő motoros és 3 fő quados jelent meg a startnál.

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Alkategóriák

f t g