Copyright 2021 - Minden jog fenntartva.

Mindenek előtt köszönöm mindenkinek, aki az első - egyben a legnehezebb akadályt jól vette - megjelent a Starnál és elindult.

Idén is kiemelten köszönöm azoknak, akik adományaikkal hozzájárultak a rally-hoz! Amíg vagytok, mi vagyunk! ;)

 

Akár hogyan számoltam nem jött össze 98 indulónál több, így nem is értem, hogy került az asztal alá a 168 db Felelősség nyilatkozat... ;) Azt meg aztán végképp nem, hogy a célba hivatalosan leérő 84 befutó, hogyan tudta eltüntetni pikk-pakk a 100 pluszos vacsorát...

Na, de ennyit a számokról!

 

Kicsit kifújom magam és nem sokára (legkorábban estére) és jönnek az összesítések! Addig viszont azt szeretném kérni tőletek, hogy ha van még egy kis energiátok, akkor írjátok már ki magatokból ennek a rally-nak is az érzését! VÁROM AZ ÉLMÉNYBESZÁMOLÓKAT, amiket cenzúra nélkül felrakok ide (taxitak kukac gmail pont com)...

Külön köszönet azoknak, akik bármilyen okból kifolyólag kénytelenek voltak feladni - de a kajaadagjukat felajánlották a beérkezőknek: mindent megettünk! - jó helyre került. ;)

Addig is, itt egy facebook szavazás a célterülettel kapcsolatban:
https://www.facebook.com/groups/133238823407890/permalink/4138354829562916/

 

 

Idén a leggyorsabbak mellett azokat is díjaztuk, akik a legnagyobb szenvedések árán értek célba, ők az ütősek... a legütősebbek, akik a feladás helyett a küzdelmet választották. (Csapatoknál, ha küldtök névsort, felsorolom az alkotókat...)

Eredmények:

Leggyorsabb csapat Mórici Gang
Leggyorsabb enduro Berente Tibor Tímár Szilvia
Leggyorsabb simson szerű Félix Nándor és Nagy Tomi 
Leggyorsabb robogó Pesti Ferenc
Leggyorsabb moped Kovács Aurél
   
Legütősebb csapat Döfi csapat
Legütősebb enduro Farkas Gyula
Legütősebb simson Szepe Márk
Legütősebb robogó Gál Péter
Legütősebb moped Farkas Gábor

 

A vándor serleget kapta: Havrincsák Gábor

 

 És, hogy őszinték legyünk, itt felsorolnám az összes nyertest:

 Név Motor Indult Érkezik Idő Kategória Csapat Hiba
Oldal Júlia Honda Camino 7:28     Moped   19
Nagy Tamás Derbi  Felix  7:47 13:49 6:02 Egyéb    
Csapat Mórici Gang Aprilia, Aprilia, Beta  7:29 14:05 6:36 Enduro x  
Udvari Viktor Aprilia Rx 7:07 14:28 7:21 Egyéb    
Félix Nándor Simson s 53 7:06 14:28 7:22 Simson    
Timár Szilvia Beta rr 50 7:00 14:48 7:48 Enduro    
Berente Tibor Suzuki ts 50 7:00 14:48 7:48 Enduro    
Kovács Aurél Piaggio csao 7:48 16:20 8:32 Moped    
Németh L Gábor Piaggio 7:02 15:36 8:34 Robogó   2
 Herendi Sándor Tomos atx 7:15 16:07 8:52 Enduro   1
Kenderes Zoltán Derbi Senda 7:40 16:34 8:54 Enduro    
Zsír Ferenc Beta rr 50 7:40 16:34 8:54 Egyéb    
Lukácsi András Yamaha dt 7:10 16:15 9:05 Enduro    
Gacs Zoltán Aprilia rx 7:06 16:15 9:09 Enduro    
Pesti Ferenc Peugeot Looxor 7:05 16:20 9:15 Robogó    
Szabó István Rieju 7:00 16:15 9:15 Enduro    
Merk Gábor Piaggio Tipo 7:25 16:50 9:25 Robogó   12
Dr Oldal István Tomos Apn4 7:28 16:56 9:28 Moped    
Kiss János Cpi sx 50 7:10 16:48 9:38 Enduro    
Balassa Gábor Simson s51b 7:12 17:03 9:51 Simson    
Balassa Zsolt Simson  s51n 7:12 17:03 9:51 Simson    
Müller Zsolt Yamaha dt 50 7:27 17:32 10:05 Enduro    
Mosonyi Tamás Rieju mrt 7:27 17:32 10:05 Enduro    
Baksa Tamás  Piaggio bravo 7:28 17:50 10:22 Moped    
Hortobágyi Attila Piaggio si 7:28 17:50 10:22 Moped    
Hajagos-Tóth Martin Simson s51b 7:17 17:39 10:22 Simson    
Ladányi József Derbi Senda 7:15 17:44 10:29 egyéb    
Havrincsák Gábor Dániel Yamaha dt 50 7:13 17:48 10:35 Enduro    
Havrincsák Gábor  Simson s51b 7:13 17:48 10:35 Simson    
Bartók Tibor Simson  7:12 17:48 10:36 Simson    
Proksa Róbert Simson 7:12 17:50 10:38 Simson    
Szabó Csaba Aprilia rx 50 7:13 17:55 10:42 Enduro    
Walli Patrik Gas gas 50 7:13 17:55 10:42 Enduro    
Kéri István Gilera stalker 7:13 17:55 10:42 Robogó    
Kerékgyártó Dániel Simson s51b 7:09 17:58 10:49 Simson    
Nagy Viktor Simson s51n 7:09 17:58 10:49 Simson    
Mayer Péter Simson s51 7:22 18:48 11:26 Simson    
Mester Sándor Simson s51 7:22 18:48 11:26 Simson    
Kovács Péter Simson s51 7:30 18:59 11:29 Simson   7
Lenti Sándor Verhovina 7:15 18:46 11:31 Moped    
Széll Imre Simson s51 7:43 19:17 11:34 Simson   1
Monostori Árpád Simson s51 7:43 19:17 11:34 Simson   1
Csapat Döfi Dabas Simson 7:00 18:39 11:39 Simson x  
Barta György Simson s51b 7:00 18:39 11:39 Simson    
Bánszki Zsolt Simson s51 7:00 18:39 11:39 Simson    
Ámon Ferenc Simson 7:00 18:39 11:39 Simson    
Jarábik Zoltán Simson s51 7:00 18:39 11:39 Simson    
Mráz Péter Simson s51 7:00 18:39 11:39 Simson    
Oláh Zsolt Ktm 7:26 19:09 11:43 Moped   13
Oláh Gergő Honda Lady 7:26 19:09 11:43 Moped   13
Halász László Aprilia rx 80 7:07 18:52 11:45 Egyéb    
Kis Mátyás Simson S51 n 7:07 18:52 11:45 Simson    
Gergely Dániel Piaggio typhon 7:42 19:36 11:54 Robogó   4
Urbán Géza Rieju rr50 7:42 19:36 11:54 Moped   4
PapZoltán Simson s50 7:23 19:22 11:59 Simson    
Horváth Csaba Simson stat 7:23 19:22 11:59 Simson    
Csörgő Tamás Simson s51 7:26 19:25 11:59 Simson    
Gattyán Viktor Rieju rr 500 7:11 19:20 12:09 Enduro    
Ondó Zsolt Cpi  7:11 19:20 12:09 Enduro    
Nagy Viktor Derbi 7:11 19:20 12:09 Enduro    
Nagy Péter Rieju 7:26 19:38 12:12 Enduro    
Bajer Tibor Simson star 7:50 20:03 12:13 Simson    
Bittó Nándor Aprilia rx 50 7:15 19:33 12:18 Moped    
Lenti Sándor Babetta 210 7:15 19:38 12:23 Moped   5
Turi Tibor Rieju 7:30 19:56 12:26 Enduro    
Farkas Gábor Babetta 210 7:00 19:29 12:29 Moped    
Barta Zsolt Mex panama 50 7:00 19:29 12:29 Moped    
Demku József Peugeot 50 xps 7:15 20:00 12:45 Enduro    
Pári Vilmos Simson schwalbe 7:30 20:19 12:49 Simson    
Kis Lajos Simson s51 7:30 20:19 12:49 simson    
Beréti Zsolt Simson s51 7:19 20:23 13:04 Simson    
Illés László Simson s51 7:07 20:13 13:06 Simson    
Szepe Márk Simson s51 7:07 20:13 13:06 Simson    
Deli Zoltán Tomos apn 4 7:16 20:22 13:06 Egyéb   7
Deli Róbert Tomos apn7 7:16 20:22 13:06 Egyéb   7
Sárkány Róbert Suzuki rv 50 7:06 20:13 13:07 Moped    
Farkas Gyula Aprilia rx 7:20 20:40 13:20 Moped    
Gál Péter Zip 7:20 20:40 13:20 Moped    
Kemény Péter Aprilia rx 7:27 20:53 13:26 Egyéb    
Ficsor Soma Simson s51 7:27 20:53 13:26 Simson    
Ficsor Endre Simson schwalbe 7:27 20:53 13:26 Simson    

 

 Egy cikk a VadkerInfo-ról: https://vadkertinfo.hu/2021/06/20/mopedrally-soltvadkerten/

 

 

Hozzászólás (0 Hozzászólások)
Ha valaki tudja pontosítani a listát (pl. nevekkel), akkor keressen meg e-mailben!

2014-től minden évben a "legmopedesebb" személy vagy csapat egy évre hazaviheti a MopedRally vándorserlegét. A serleg vagy kupa odaítélése teljesen szubjektív, ezt a jogot a szervezők megtartották maguknak. Annak adják, aki vagy akik szerintük az elmúlt időszakban a legtöbbet tették a MopedRally hagyományának megőrzéséért, frissen tartásáért. Így ne csodálkozzunk azon, hogy az elsőbálozóknak erre túl sok esélyük nincs. 
A kupára jelöléseket, "súgásokat" persze elfogadunk. Sőt, jó néven vesszük azokat! 

 

 

2021 Havrincsák Gábor kapta a vándorserleget 6 éves kitartó munkája és az ifjúság bevonzás alapján

 


 2020. Dabasi Simsonosok (Bánszki Zsolt, Zsíros Gábor, Ámon Ferenc, Mráz Peti) - leginkább a kitartásuk és a fergeteges jó kedvüknek köszönhetik ezt a kupát, mellyel igen sok versenytársat bevonzottak már.

 


2019. Dr. Oldal István - iszonyatos mennyiségben összeszedte már a MopedRally leggyorsabb teljesítője címet... amit ugye nem biztos, hogy szeretünk... DE a kitartó munka mindig meghozza gyümölcsét. Azt, hogy most kettőnk közül ki volt a kitartóbb? Hát - aki dongó hajtással is hajlandó elindulni - az csak megérdemli a vándorserleget! 2021-ben elhozta a lányát is - még nem jött össze a teljesítés, de mi szurkolunk nektek!


2018. Deliék Tomosos bandája (Deli Zoltán, Deli Róbert, Gonda Tibor, Mester Károly, Deli Ottó, Báló Bertold, Hegedűs Zoltán) - sok kedvenc csapatom volt és van is... de a Deliéket nem lehet elfelejteni.  A Tomosos banda rengeteget küzdött, hogy végre áttépjék a célszalagot is, de a kitartó munka eredménye sok-sok vidám perc, és rengeteg harc a homokkal. Aki próbált már egybetartani egy ilyen széles életkort átölelő csapatot, az tudja - ez igen! Örülök, hogy megismerhettem benneteket!

 


2017. Szilágyi Attiláék - majd lesz képünk is. Attila évről évre hozza a kis csapatát, hol többen, hol kevesebben de jönnek lelkesen. Menet közben sokat segítenek és népszerűsítenek is rendesen... Na, de aki az asszonyt is rá tudja erre beszélni - ez viheti a kupát is! ;)

 


2016. Molnár János (Janner) - Janner több ciklust átélt már a Rally története során. Volt, amikor mindent elkövetett, hogy elsőként érjen be... alkatrészenként finomítgatta a motorját... közben rengeteget vitatkozott velem és másokkal is a szabályokról. És volt, amikor csak örömmotorozni jött. De alapvetően nehezen vetkőzi le versengést, ezt megértem: ha motor van alattam én sem tudok félgázzal menni. ;) A lényeg: nincsen rally Janner nélkül!

 


2015. Kiskundorozsmaiak (Borbély Levente + ts) - Én csak ámulok és bámulok, szép volt fiúk! Hol többen, hol kevesebben de a munka mellett mindig szakítottak időt a rally-ra és lehet, hogy csak mert szegediek, de a célba érés nem okozott nekik gondot soha. ;)

 

 


2014. Horváth Péter - Igazából Péter személyisége hozta ki belőlem a Vándorkupa ötletét... Ő volt az az ember, aki talán most már egyedüliként, az elejétől kezdve az összes rally-ra eljött. Szerintem az öregek még emlékeznek a széles kormányú Simsonjára... és a két csepp lányára, aki eleinte csak pöszén mondták, hogy "Mi is megyünk a MopedRally-ra, ha nagyok leszünk...", aztán már határozottabban... Jó lenne őket újra látni! Köszönöm Péter, hogy vagy!


 

Hozzászólás (0 Hozzászólások)


Nagyon jó néven vennék egy-két ízes vagy íztelen élménybeszámolót. Írjátok meg, hogy TI hogyan éltétek meg a mopedrally-t! Az írásokat az rhz kukac freemail.hu címre kérném. Köszi!
Üdv: taki

Adatok:
Indulók száma: 114 fő
Beérkezettek: 59 fő
Legrövidebb idő: 7:45
Időn túl befutók száma (több mint 12 óra): 9 fő

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Egy kis előzetes statisztika:
Konkrétan indulók száma: több mint 90 fő
Beérkezők száma: 42 fő (ebben időn kívüliek is vannak - de ők is minden ponton végig menve érkeztek)
Legkorábban érkezők a robogós futárok voltak, de nem sokkal utánuk már a simsonosok is befutottak.
Legrövidebb idő: kb. 9:15 perc körüli.
Az összesített eredmény excel táblája innen tölthető le (futárok pótoltok??)!

És akkor ejtsünk egy szót azokról is, akiknek nem sikerült végig érniük. Íme egy lista azokról, akik becsületesen lejelentették ezt a tényt és így nem kellett csontig rágni a körmünket a célban rájuk várva:

Komáromi simsonsok minim mopedrally-nál műszaki probléma miatt
MVM kör + Janner Tázlárnál műszaki problémája maitt
Nagykátai vadkanok és libakergetők Jakabszállás előtt műszaki problémák miatt feladták
Csótány menyétek
Fekete sereg Dorozsmán kiszállt
Shaperz rally Takydomb után - elfáradtak
Szegedi team Jakabszállás előtt műszaki problémák miatt feladták

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Megérkeztünk...

Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt és gratulálok minden indulónak az elhatározásához és a beérkezőknek a teljesítményükhöz (közben nem felejtem el, hogy a nem beérkezni néha sokkal nehezebb mint simán végig gurulni..)


Szilágyi Attila szerint:

Sziasztok! Mi elöször vágtunk neki a távnak kis endurokkal és robogokkal.Igázándiból csak Jakabszállásig mentünk offroad ,mert fél hatra értünk oda.Jakabszállás-Szeged távot már aszfalton teljesitettük.De igy is hatalmas élmény volt Jövőre jobban felkészülünk.Nem a technikákkal volt baj hanem a navigációval Taki altal készitett leirás alapján mentünk,de az csak féltávig volt meg.Mi is köszönetet mondunk Takinak a szervezésért.Már alig várom a jövő évi kiirást A hétvége többi része is az endurozás körul zajlott sikerült is három bordámat eltörni...

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Dénes szerint

Mátyás Dénes vagyok (emdé kék benelli), írnék pár sort a túráról. Életem első túrája volt...nagy élmény!
Volt itt minden mint a búcsúban, Simótól az Rigáig, Endurotól a robogóig, fiataltól a tapasztalt rókáig, népes társaság! Mi spanommal Petivel(zöld Skipper) másodikként értünk a találka helyre, mert az első Feri (Xeno zöld épített Puch) volt aki a kúttal szemben a gazosban "dikózott" (ez király vót Feri)! Szépen lassan gyülekeztünk, mindenki nézegette, tatarozta a vasakat és elindultunk!
Eddig tök jó volt...de...az ezt követő kb. 4-5óra szinte végig azzal telt, hogy a társaságot bevárjuk! Ami a mai napig beszéd téma köztünk, nem értem hogy a Taki által diktált 35-40km/h tempót miért nem tudta mindenki tartani, helyenként volt hogy 45 percet álltunk és vártunk... Színes csapatunkban voltak tanulók(sokuknak elismerésem a kitartásukért), haladók, és tényleg fasza motorosok, motor márkától, évjárattól függetlenül Simósok nagyot nőttek a szememben mert mifelénk bambák ÉRD! Kétségtelen a robogósoknak a legkönnyebb a dolguk mert nincs váltogatás csak húzni nekiiiiiiiiii!
Ezúton kérnék elnézést mindazoktól akiknek a motorjukat, ruházatukat ill. fogsorukat telekapartam trágyalével! Sorry! Az ő elkeserítésükre szólok előre, hogy jövőre bütykös-rücskös gumikkal készülünk indulni mindketten, ami 2szer ennyi sárhányást fog eredményezni, vagy csak szimplán oda porolunk! Visszatérve, a túra király volt, lent a camping kényelmes volt(már amire emlékszem), a társaság vidám volt, na de a reggeli palacsinta vitte a pálmát!
Addig is mindenki vigyázzon magára jövőre talizunk és jót mocizunk! Csőváz!!!!!

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

 

2009. május 16.
Értékelés:

Számok tükrében:
Megtett távolság: 213 km (ebből aszfalton 5 km)
Mozgási átlagsebesség: 32,5 km/h
Maximális sebesség: 52,07 km/h
A futam teljes ideje: 10:35.

Így látta Gebu:

Sziasztok,

Hát elmondhatom, hogy nem volt semmi a kiképzés az idei Budapest-Szeged moped rallyn. Az biztos hogy jól megvolt szervezve az útvonal.
Először is köszönet Z Takinak hogy részt vehettem a túrán még ha nem is 50 köbös a mocim akkor si. Én amikor megláttam taki motorját nem gondoltam volna hogy kibírja az utat mert nem sok a különbség az ő motorja közt meg egy babetta közt. Mindenesetre néha megszégyenítő módon hagyta maga mögött a csapatot. Én azt hittem hogy nem lesz ilyen nagy a homok, de ahhoz képest egész nap lóbáltam a lábam egyensúlyozás céljából.
Volt benne egy két sorompó is ami alatt a motorok nem fértek el s még kikerülni is nehéz volt, erről nem a szervezés tehet, de így legalább ez is egy meglepetés, kihívás lett számunkra. Na meg persze a táj is igen szép volt körülöttünk igaz nem volt részünk nagyon nézelődni a terep miatt, de a pihenés közben bepótoltuk, amíg a motorok hűltek az árnyékban.
Az biztos hogy nem unatkoztunk. Aki szeret motorozni az {erdőbe} és szereti a terepet annak ott a helye jövőre is. Az biztos hogy mindenki nagyon jól teljesítette a szakaszt igaz egy társunkat elvesztettük sajnos, de még mindig megérte. Igaz jó lett volna ha még többen vagyunk ,de így is volt olyan szakasz az erdőbe ahol az első és utolsó közt volt majdnem 600-700 méter is - az pedig nem kevés az erdőben. Előtte egy kis eső eshetett volna egy pár nappal, mert az megkönnyítette volna a munkánkat. Ez a motorozás jó volt - megismertük egymást, mondjuk a többsége már az előzőn is részt vett. Én meggyőződésem hogy felejthetetlen pillanatokban volt részünk. Remélem, hogy majd jövőre is találkozunk.
üdv Gebu

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

I. Budapest-Szeged offroad mopedrally

2008. május 10.

Számok tükrében:

Mozgással töltött idő: 6 óra 51 perc
Megtett távolság: 219 km (az összes adatott itthon rögzítettem, ami kb. 10 km-rel több!)
Mozgási átlagsebesség: 31,4 km/h
Maximális sebesség: 50,03 km/h
A futam teljes ideje: 9:35.

Előzmények:

2006-ban hallottam először a Budapest-Makó rallyról, ahová is polgárpukkasztásból elszerettem volna indulni egy Babetta típusú segédmotorkerékpárral, mivel meggyőződésem, hogy kis hazánkba ahová autóval el lehet jutni oda egy Babettával is. De mivel a nevezési díj majdnem meghaladta a motor vásárlására szánt összeget, így kénytelen voltam lemondani róla. Aztán beszélgettem olyanokkal, akik részt vettek a fenti rendezvényen és a többség elismerően nyilatkozott róla – kiegészítve a véleményüket azzal, hogy 50 köbcentis eszközzel teljesen képtelenség lenne megcsinálni, mivel a futam alatt a táv leküzdése mellett a feladatok megoldására is rengeteg energiát és időt kellene fordítani. Szóval – hagytam magam meggyőzni, de a kisördög nem hagyott nyugodni. Így esett, hogy próbaként tavaly meghirdettem a Budapest-Szeged Offroad Moped Rally-t. Kezdetben nagy volt a lelkesedés. A közvetlen baráti körön kívül a Riga Klub és a Simson Klub is jelezte a részvételi szándékát. Kicsit féltem is ettől a két véglettől, meg természetesen a sok résztvevő miatt igényelt alaposabb szervezési munkától.
Így öröm az ürömben, hogy a végső csapat igen kis létszámúra redukálódott...
Mindösszesen 9 fő motoros és 3 fő quados jelent meg a startnál.

Hozzászólás (0 Hozzászólások)
f t g