Copyright 2017 - Minden jog fenntartva.

Valamikor réges-régen, amikor még a Volkswagenek környezetvédelmi normán belül teljesítettek, amikor még a migráns szót a lakosság nagy része nem is ismerte... Na, szóval valahol az informatika hajnalának a derekán pattant ki a fejünkből - ifjú egyetemistaként - hogy menjünk már el a Budapest-Bamakó kedvcsináló, előselejtező rendezvényére a Budapest-Makó rally-ra. De mivel csórók voltunk és pénzünk se volt, de hatalmas és kemény volt ez egónk (áldott ifjúság), úgy döntöttünk, hogy - alföldi gyerekek lévén - Babettákkal szállunk versenybe a sok-sok díszes, harcedzett ficsúrral. Úgy éreztük, hogy malacperselyt és a használt piac ezen szegmensét sikerül összhangba hoznunk. Ekkor ért és taglózott le bennünket az amúgy igen barátságos, de nekünk elérhetetlennek tűnő 10e Ft-os nevezési díj.

A világ egy pillanatra megállt. Mi szusszantunk egyet és a szegénység szekerén tovább zötykölődve hagytuk elszáguldani mellettünk a Budapest-Makó Rally lehetőségét...

Pár évre rá, a diplomát megszerezve, a munkaerő piacon való szárnypróbálgatást követően épp egy Piaggio Bravó büszke tulajdonosakét eszembe jutott, hogy ejj.... ejjj de szarul is esett, hogy nem mehettem a Rally-ra. Így aztán ízibe és azonnal meghirdettem az I. Budapest-Szeged Offroad MopedRally-t... Persze, akkor még nem sejtettem, hogy lesz több is - így lehet, hogy nem is volt kiírva, hogy első. ;) És kinézem magamból, hogy Budapest-Makónak neveztem. Mondtam már: fiatalok voltunk és kemények.

A részletekre már nem emléxem, de az biztos, hogy nem kellett két kéz az indulók megszámolásához és az is biztos, hogy Szegednél nem mentünk tovább.

A fenti videón ezt láthatjuk... az első félpercben feltűnik az aszfaltút szélén álló kis Bravóm is... És a 2014-es Vándor MopedRally serleget megkapó Horváth Péter is, az azóta is bontatlan Simson SR nyergében. Azt hiszem, hogy ő talán az egyetlen, aki a kezdetektől fogva lelkesen részt vesz az összes rendezvényen.

Erről bővebben itt olvashatsz: http://mopedrally.hu/index.php/mopedrally/2-i-budapest-szeged-offroad-mopedrally-2008

A lényeg: legmerészebb álmomban sem hittem volna, hogy a kezdeti 8-10 főből álló induló létszám 5-10 év múlva eléri a stabil 250 fő környékét.

Nagyon-nagyon sok év telt, nagyon sok tapasztalattal, örömmel és csalódással... küzdöttünk a homokkal, a sárral, az esővel és a kilométerekkel... és nem ritkán a technikával is. Sokszor kellett a parkőrökkel, a természetvédőkkel vagy a föltulajdonlásokkal tárgyalnunk, egyeztetnünk. Nem mondom, hogy angyalok vagyunk, nem mondom, hogy nem vétkeztünk és nem állítom, hogy mindig minden szabályt maradéktalanul betartottunk. De végig igyekeztünk normális emberi lépték szerint élni és cselekedni. Próbáltuk a legkisebb kárt okozni környezetünknek úgy, hogy a lehető legnagyobb élményt kapjuk cserébe.

A magam részéről soha semmilyen formában nem támogattam a versenyzést, a versengést. Én mindig is az első pár rally életérzését próbáltam másoknak is átadni, amiben az örömmotorozás (mazochisták előnyben) és az egymásra utalás, egymást segítés játszotta a főszerepet. Persze nem lehetett ellenállni a tüzes ifjak versengési kedvének és bizony kénytelen voltam beadni a derekam: az utóbbi rally-kon a simsonosok közt érkezési sorrendben rangsort és kupát állítunk. Lelkük rajta.

De a mopedrally szellemiségét, a terepmotorozás általam preferált lényegét a MopedRally Vándor Serleg szimbolizálja. Azt minden évben az a csapat kapja, akik 12 órán belül teljesítik a rally távját - vagy ha az időből ki is csúsznak, a hibátlan adatlappal nem lehet vitatkozni és a szemekben égő lázzal se... - de itt se az az évi teljesítmény a sors döntő. Nem. Azt értékelem, amit évek alatt tesz le valaki az asztalra.

Terveim közt van, hogy Erdélyországban keresünk egy hatalmas sziklát, amire minden évben felvéssük az adott év Legjobb mopedesének a nevét (ez a titulus jár a serleggel) és ahová minden nyáron mopedes zarándoklatot szervezek majd kizárólag 50 köbösökkel (ld. Erdélyi Mopedtúra). De ehhez még sok minden nem állt össze. Ha valaki tud segíteni, tegye meg (első körben jól jönne egy kőfaragáshoz értő mopedes)!!!

Szeretném megköszönni Nektek, hogy elképzelésemben támogattatok. Hogy nem csak jelenlétetekkel, hanem bizony a közös költségek összedobásával is hozzájárultatok ehhez a rendezvénysorozathoz. (Itt említeném meg, hogy 2017 év elején hivatalosan is megalapítottuk az MopedRally Egyesületet, aminek fő célja a Rally folyamatos életbetartása. Ha szeretnéd a munkánkat támogatni - bármikor... - akkor anyagi hozzájárulásodat a szervezéshez a Budapest Bank 10102842-11818800-01004008 számlaszámára juttasd el az Egyesület nevére. Az éves beszámolókon nyomon követheted, hogy mit mire költünk majd.)

Szóval - mindig meghatódva nézem a rally-k összefoglaló videóit... örömmel veszem, hogy még mindig nem a csili-vili versenygépek állnak a starthoz. A népgyermekeként, hihetetlenül örülök - a sok lepukkant gép nyergében ragyogó - melós ember láttán! Köszönöm! Köszönöm, köszönöm! Nekem ti adjátok a tűzet, az energiát. Ha nem jönnétek és nem lennétek ilyen lelkesek - már rally se lenne. Szóval, amikor megköszönitek a munkámat, a belefordított energiát akkor tényleg nem egyszerű elmagyarázni, hogy itt nem nektek, hanem nekem van mit köszönnöm. Eljöttök, ha esik az eső (2015-ben több mint 200-an indultak zuhogó esőben), eljöttök akkor is, ha tavaly nem jött össze, ha kénytelen voltál kiszállni. Eljöttök akkor is ha közben csődbe ment a gyár és te munkanélküli lettél... Jönnek a fiatalok és jönnek a nyugdíjasok. Ide valódi motorosok jönnek... és én ennek örülök. Ebben a széteső, értéktelen világba ti minden évben elhoztok nekem egy kis örömet, egy kis fényt és reményt. Egy reményt, hogy nem mindent a pénz mozgat, hogy nem mindenkit az előbbre jutás sarkall csak. Hogy egy jó buliért, egy jó csapatért olyan dolgokat visztek végbe, amit épp ésszel fel se lehet fogni. Hogy nyugdíjasként végig tekered a Babettát a marasztaló homokba és nem adod fel! A végsőkig kitartasz. Igen - köszönöm, hogy megerősítsz abba, hogy még nem halt ki az ember az emberből.

Egyre többen ajánlják fel, hogy személyes közreműködésükkel járulnak hozzá a MopedRally megrendezéséhez. Például idén a bejárásra eljött Báló József, Lipkala Attila. Attila a klasszkus- és a visszanyom-vonalon ellenőrzési ponthoz is beállt bélyegzőembernek. Horváth Tünde, aki már többször, többféleképpen bizonyította, hogy talpig motoros (pl. Nagy Biharról törött bokával jött haza az Erdélyi Mopedtúrán) idén - segédmotor hiányában - szintén ellenőrként segített. Tóth János, aki most került életében először a mopedrally vonzáskörzetébe, a feleségét is bevonva a csatorna átkelésnél töltötte be példásan (és a célban is segítettek) a bélyegzőember szerepét. Kovács Deniel a Simsonosok után, Lipkala Attila pedig a klasszikusok után söprögetett is.
A Moped91 KFT ismét kitett magáért a startoltatásnál és vasárnap a célban is. A Citybike-os fiúnak idén kevesebb szerep jutott, de így legalább egy jót motozhattak és útközben is nagyon sokat segítettek a bajba jutóknak. Szponzorokra mindig is szükség volt, van és lesz. Leszel az egyik? (Köszönjük a ízelítő borokat a Babits Pincészetnek, az 2T olajat a nem is tudom, kinek... stb... stb..)

És akkor had zárjam soraimat azzal, hogy megköszönjem Báló Józsefnek, hogy évről-évre hagyja magát kiszakítani a gyerekei közül és eljön, végig videózza a MopedRally-t és abból egy olyan videót vág össze nekünk, hogy bizony sok tévé műsor is megirigyelhetné. Idén ő beszélte rá Kukucska Andrást is, hogy segítsen a felvételek elkészítésében, hiszen nem fogjuk tudni ketten végig videózni a különböző nyomvonalon indul rallystákat... Joci a simsonos nyomvonalat követte végig, András pedig a klasszikusokét.

A végére Andrásnak annyira megtetszett, hogy már a használtpiacot búja... - pedig de jó lenne nem elveszíteni egy jó videóst... ;) és!! Mondom: és! És önként vállalta, hogy megvágja azt a rengeteg anyagot, amit itt összehoztunk (ez testvérek közt is több hetes munka).

Íme a 2017-es X. Budapest-Szeged Offroad Mopedrally promója:

Élménybeszámolók a résztvevők tollaiból:

http://mopedrally.hu/index.php/mopedrally/2017

 

{jcomments on}

 

Hozzászólás (1 Hozzászólások)

Ezek az adatok még nem véglegesek, de kiindulási alapnak megteszik. A lista eleje nagy valószínűséggel már nem fog változni. De a végén lévő bizonytalankodók még befolyásolhatják - ha jelentkeznek és pontosítanak (A hétvégén zárom a reklamációt - aki addig nem jelez vissza, annak így marad).

 

317 fő regisztrált

240 fő startolt el szombaton, 131 fő ért le a Sziki kempingbe szombat este.

133 fő indult a 250 km-es keményebb távon ebből 30 fő ért be úgy, hogy az összes ellenőrzési pontot érintette és 10-20-an úgy, hogy nem.

107 fő indult a 200 km-es, csak egy árnyalattal könnyebb mopedes nyomvonalon, ebből 61-en értek be úgy, hogy az összes ellenőrzési pontot érintették és kb. 20-30-an anélkül.

42 fő startolt el vasárnap a visszaútra, ebből 28-an fel is értek.

 

A 400 km illetve a 450 km-t viszont ennél kevesebben tették meg, mert ketten csak erre a másodiknapra neveztek. Tehát a teljes távot összesen 26 fő teljesítette a 242 főből.

I. nap 200 km-es nyom pedálos mopeddel

  Név motor indulás Érkezés Idő Módosított idő Táv? hány hiba
1. Dr. Oldal István Tomos (pedálos) 8:41 16:36 7:55 7:55 200 0
2. Pesti Ferenc Hercules Optima 8:31 16:46 8:15 8:15 200 0
3. Apágyi Attila KTM Moped 8:39 18:02 9:23 9:23 200 0
3. Takács Tamás Puch Maxi S 8:39 18:02 9:23 9:23 200 0
3. Takács Viktor Puch Maxi P1 8:39 18:02 9:23 9:23 200 0
4. Krebsz Zoltán Honda PX-R 8:50 18:02 11:23 11:23 200 0
4. Grédely György Honda PX-R 8:50 20:13 11:23 11:23 200 0
5. Halmai Mihály Sachs Hercules 8:43 20:13 11:30 11:30 200 0
6. Dobrovics Ede Andor Sachs 634 8:42 20:13 11:31 11:31 200 0
7. Gonda Tibor Honda PX-R 8:29 20:13 11:44 11:44 200 0
8. Molnár Gábor Jawa Babetta 210 8:46 21:04 12:18 12:18 200 0
9. Szijj Gábor Romet Pony - Simson Star blokkal 8:42 21:52 13:10 13:10 200 0
10. Bereznay István Jawa Babetta 207 8:52       200 (85) 7

 


1. nap - 200 km
Klasszik nyomvonal minden induló
  Név motor indulás Érkezés Idő Módosított idő Táv? hány hiba
1 Kenderes Zoltán Simson S51 8:22 15:50 7:28 7:28 200 0
2 Varga Richárd Rieju MRT50 8:33 16:08 7:35 7:35 200 0
3 Radics Ákos Simson S51 8:32 16:08 7:36 7:36 200 0
4 (1.) Dr. Oldal István Tomos (pedálos) 8:41 16:36 7:55 7:55 200 0
4 Fodor László   8:41 16:36 7:55 7:55 200 0
4 Kecskeméti Sándor Simson 8:41 16:36 7:55 7:55 200 0
5 Csábi Tamás Honda 8:32 16:46 8:14 8:14 200 0
5 Veszelinov Predgrád Simson S50N 8:32 16:46 8:14 8:14 200 0
6(2.) Pesti Ferenc Hercules Optima 8:31 16:46 8:15 8:15 200 0
7 Vojtek Gábor Yamaha 8:46 17:19 8:33 8:33 200 0
8 Albert György Simson 8:38 17:19 8:41 8:41 200 0
9 Lénárt László Piaggio 8:37 17:19 8:42 8:42 200 0
10 Gyurica József   8:56 17:49 8:53 8:53 200 0
11 Fodor Zoltán Simson 8:50 17:49 8:59 8:59 200 0
11 Genczler Ádám Simson 8:50 17:49 8:59 8:59 200 0
11 Genczler Ádám Id.   8:50 17:49 8:59 8:59 200 0
12(3.) Apágyi Attila KTM Moped 8:39 18:02 9:22 9:22 200 0
13(3.) Takács Tamás Puch Maxi S 8:39 18:02 9:23 9:23 200 0
13(3.) Takács Viktor Puch Maxi P1 8:39 18:02 9:23 9:23 200 0
14 Németh Csaba Rieju RR50 8:39 18:05 9:26 9:26 200 0
15 Szilágyi Attila Malaguti Fifty 8:37 18:05 9:28 9:28 200 0
16 Kiss Richárd Rieju RR50 8:36 18:08 9:32 9:32 200 0
17 Hugyi László Simson 8:44 18:28 9:44 9:44 200 0
17 Majer Péter   8:44 18:28 9:44 9:44 200 0
17 Mester Sándor Simson 8:44 18:28 9:44 9:44 200 0
18 Horváth Péter Simson SR50 8:37 18:22 9:45 9:45 200 0
18 Németh László Simson S51 8:37 18:22 9:45 9:45 200 0
18 Petrohay Tamás Simson S51 8:37 18:22 9:45 9:45 200 0
19 Veress Péter Simson Schwalbe 8:37 18:34 9:57 9:57 200 0
20 Matekovics János Simson S50N 8:36 18:34 9:58 9:58 200 0
21 Oláh György Simson Schwalbe 8:34 18:34 10:00 10:00 200 0
22 Pap Zoltán Simson 8:45 19:18 10:33 10:33 200 0
23 Libor Tibor simson 8:41 19:18 10:37 10:37 200 0
24 Kováts Gyula  Simson S51 8:35 19:18 10:43 10:43 200 0
25 Forgács Zoltán Simson 8:34 19:18 10:44 10:44 200 0
26 Laczy Károly   8:33 19:18 10:45 10:45 200 0
27 Lőrincz György Simson 8:31 19:18 10:47 10:47 200 0
28 Homó Zoltán József Simson 8:46 19:39 10:53 10:53 200 0
28 Molnár Ádám Simson 8:46 19:39 10:53 10:53 200 0
28 Végi András Zsolt Simson 8:46 19:39 10:53 10:53 200 0
29 Kopasz I. Mihály   8:39 19:53 11:14 11:14 200 0
29 Német Róbert Piaggio 8:39 19:53 11:14 11:14 200 0
30 Reisinger Ádám Derbi 8:43 20:02 11:19 11:19 200 0

31(4.)

Krebsz Zoltán

 Honda PX-R

8:50 20:13 11:22 11:23 200 0
32(4.) Grédely György Honda PX-R 8:50 20:13 11:23 11:23 200 0
32 Kovács Kálmán Simson 8:39 20:02 11:23 11:23 200 0
32 Szigeti Csaba   8:39 20:02 11:23 11:23 200 0
33(5.) Halmai Mihály Sachs Hercules 8:43 20:13 11:30 11:30 200 0
34(6.) Dobrovics Ede Andor Sachs 634 8:42 20:13 11:31 11:31 200 0
35 Deli Róbert Tomos 8:29 20:13 11:44 11:44 200 0
35(7.) Gonda Tibor Honda PX-R 8:29 20:13 11:44 11:44 200 0
36 Makai Zsolt Simson 8:46 20:36 11:50 11:50 200 0
37 Bagi Imre Simson 8:45 20:36 11:51 11:51 200 0
37 Felegyi János Simson 8:45 20:36 11:51 11:51 200 0
38 Markó Csaba Simson 8:47 21:25 12:38 11:59 200 0
39 Bayer Tibor   8:46 21:04 12:18 12:18 200 0
39(8.) Molnár Gábor Jawa Babetta 210 8:46 21:04 12:18 12:18 200 0
40 Thallmayer Attila Simson S51 8:33 21:30 12:57 12:57 200 0
41 Kumli István Aprilia 8:32 21:30 12:58 12:58 200 0
42(9.) Szijj Gábor Romet Pony - Simson Star blokkal 8:42 21:52 13:10 13:10 200 0
43 Szabó Antal   9:25 22:45 13:20 13:20 200 0
43 Sanna Cristcan   9:25 22:45 13:20 13:20 200 0
43 Radácsi Dávid   9:25 22:45 13:20 13:20 200 0
43 Szabó Benedek   9:25 22:45 13:20 13:20 200 0
43 Sanyó Zoltán   9:25 22:45 13:20 13:20 200 0
45 Czobor István  Simson S50B 8:45 22:20   13:35 200 0
45 Somodi Richárd  Simson S51B 8:45 22:20   13:35 200 0
46 Novák Ferenc Simson 8:29   22:20 13:51 200 0
47 Sápi Máté Mbk 8:42 22:39 13:57 13:57 200 0
47 Sápi Soma Yamaha 8:42 22:39 13:57 13:57 200 0
44 Árvai József Simson S51 8:32  22:03 13:30 13:30 200 0
48 Attila   8:40   ?? ?? 200 0
44 Törőcsik László   8:32 22:03 13:30 13:30 200 0
48 Tamás   8:39   ?? ?? 200 0
48 Viktor   8:39   ?? ?? 200 0
  Mészáros Attila   8:30       200 3
  Pócsa Attila Simson S51 E 8:44       200 3
  Kis Ferenc Simson S50B 8:45 -     200 3
  Farkas Gyula Piaggio Bravo 8:38   ?? ?? 200 4
  Kovács Gábor   8:29   ?? ?? 200 20
  Menyhért Lengyel   8:30   ?? ?? 200 20

 

 

1. nap - 250 km
moped kategória

  Név motor indulás Érkezés Idő Módosított idő Táv? csatorna?
1. Rádi Tamás Piaggio Bravo 8:40 22:27 13:47 13:32 250 x

 

1. nap
250 km
Simson nyomvonal

  Név motor indulás Érkezés Idő Módosított idő csatorna? hány hiba megj. Ha kifutna,
'+ 20 perc a szerelésért
 
1 Mélykúti Lajos Simson 8:57 16:21 7:24 7:09 x 0     x
2 Tóth Ákos ??? 8:39 17:13 8:34 8:34 x 0 1 hiba (S23) elfogadom, de ugrott a csatorna x
3 Simon László Simson 8:53 17:49 8:56 8:41 x 0     x
4 Zádori József derbi 9:05 19:10 10:05 9:50 x 0 elbeszélgetés   x
5 Sárbogárdi Tibor Aprilia Mx 8:53 19:07 10:14 9:59 x 0 Váll törött pesztrálása   x
6 Ábel Tamás Simson 8:42 19:10 10:28 10:13 x 0 elbeszélgetés   x
6 Nyúl Tibor Aprilia 8:42 19:10 10:28 10:13 x 0     x
6 Hartyányi Csaba Simson 8:42 19:10 10:28 10:13 x 0 1 hiba (S03) elfogadom, de ugrott a csatorna x
7 Takács Sándor Simson 8:52 19:26 10:34 10:19 x 0     x
8 Kéri István HRD 8:40 19:26 10:46 10:31 x 0     x
8 Szabó Csaba ??? 8:40 19:26 10:46 10:31 x 0     x
9 Somogyi Lajos Simson 8:18 19:07 10:49 10:34 x 0     x
10 Reiser Krisztián Simson s51 8:17 19:07 10:50 10:35 x 0     x
11 Bartók Tibor Simson 8:28 20:46 12:18 11:59 x 0   szerelés x
11 Havrincsák Gábor Simson 8:27 20:46 12:19 11:59 x 0    szerelés x
11 Mézes Mihály Simson 8:29 20:46 12:17 11:59 x 0   szerelés x
12 Ficsor Endre Jenő Schwalbe kr51/1 8:36 22:00 13:24 12:09 x 0   szerelés x
12 Ficsor Gábor Schwalbe kr51/2 8:37 22:00 13:23 12:09 x 0   szerelés x
13 Lencsés István Rijeu 8:27 21:55 13:28 12:13 x 0   szerelés x
13 Vaszilkó Péter Rieju 8:27 21:55 13:28 12:13 x 0   szerelés x
14 Melts Miklós ??? 8:45 21:40 12:55 12:40 x 0     x
15 Krebsz Róbert simson 8:44 21:40 12:56 12:41 x 0     x
16 Lenti Sándor Derbi 8:40 21:38 12:58 12:43 x 0     x
16 Simon Zoltán Aprilia 8:40 21:38 12:58 12:43 x 0     x
17 (1.) Rádi Tamás Piaggio Bravo 8:40 22:27 13:47 13:32 x 0     x
18 Kovács Péter simson 8:26 22:15 13:49 13:49   0     x
18 Pári Vilmos Simson Schwalbe KR51/2 8:26 22:15 13:49 13:49   0     x
19 Gyuris Lajos simson 8:25 22:30 14:05 13:50 x 0      
  1 fő ???   16:08 ?? ??   0     x
  Hódi Norbert Simson   20:00 ?? ??   0      
  Keleti László Simson   20:00 ?? ??  

13

    x
  Varjasi Ferenc Simson   20:00 ?? ??   0      
  Gayerhosz György Simson 8:35   ??   x 0     x
  Mráz Péter Simson 8:33   ??   x 0     x
  Szabó Vendel ??? 10:30   ??   x 0     x
  Szarka Tibor Yamaha 10:30   ??   x 0     x
  Bekecs László ??? 8:22 24:03:00 15:41:00 15:26:00 x 3 a legvége aszfalt    
  Bekecs Zoltan ??? 8:22 24:03:00 15:41:00 15:26:00 x 3 a legvége aszfalt    
  Bencsik Tamás ??? 8:22 24:03:00 15:41:00 15:26:00 x 3 a legvége aszfalt    
  Bihari Attila ??? 8:22 24:03:00 15:41:00 15:26:00 x 3 a legvége aszfalt    
  Dézsi Péter ??? 8:22 24:03:00 15:41:00 15:26:00 x 3 a legvége aszfalt    
  Szerencsés István ??? 8:22 24:03:00 15:41:00 15:26:00 x 3 a legvége aszfalt    
  Kukoda Péter APRILIA 8:44 21:00 12:16 12:01 x 5   nem fejezték be x
  Kukoda Attila APRILIA 8:42 21:00 12:18 12:03 x 5   nem fejezték be x
  Patocskai László Simson 8:24 22:27 14:03 13:48 x 5   utcsó két lap? x
  Vaszilkó Zsolt Rieju RR 50 8:27       x 9 Kaskantyúig hengerfejes lett  
  Kristóf László Dávid ??? 8:22   ??   x 13 bányánál kiszállt    
  Félix Nándor  Simson S53 8:28      

x

16 Kunbaracsig jutott    
  Balázs Bálint Simson 8:48 18:34 9:46 9:31 x 19 nem teljesítette   x
  Fojtyik Zsolt Jawa 8:47 18:34 9:47 9:32 x 19 nem teljesítette   x
  Kreiczinger Tibor jawa 8:47 18:34 9:47 9:32 x 19 nem teljesítette   x
  Mohos Csaba Jawa 8:47 18:34 9:47 9:32 x 19 nem teljesítette   x
  Schenek Balázs Jawa 8:47 18:34 9:47 9:32 x 19 nem teljesítette   x
  Túri Tibor ??? 8:23 17:46 9:23 9:08 x 20 nem teljesítette   x
  Kuka (videós) Honda XL400   18:15 ?? ??          
  Jóci (videós) Honda XR650                  

 

2. nap - 200 km
vissza nyomvonal

  Név indulás Érkezés idő megjegy. egyéb hány hiba
1 Mélykuti Lajos 7:12 13:13 6:01   Simson 0
2 Ábel Tamás 7:14 13:18 6:04   Simson 0
2 Zádori József 7:14 13:18 6:04   Derbi Senda 0
2 Hartyányi Csaba 7:14 13:18 6:04   Simson 0
3 Bartók Tibor 7:13 13:34 6:21   Simson 0
4 Takács Sándor 7:20 15:01 7:41   Simson 0
4 Simon László 7:20 15:01 7:41   Simson 0
4 Kéri István 7:20 15:01 7:41   Sherco 0
4 Szabó Csaba 7:20 15:01 7:41   Aprilia RX 0
4 Sárbogárdi Tibor 7:20 15:01 7:41   Aprilia MX 0
5 Lénárt László 7:37 15:35 7:58   Liberty 0
6 Genczler Ádám 7:22 15:26 8:04   Keeway cab 141 0
6 Genczler Ádám 7:22 15:26 8:04   Simson 0
6 Gyurica József 7:22 15:26 8:04   Simson 0
7 Németh Csaba 8:02 16:25 8:23   Rieju RR50 0
7 Szilágyi Attila 8:02 16:25 8:23   Malaguti Fifty 0
8 Kiss Richárd 7:40 16:25 8:45   Rieju RR50 0
9 Fodor László 7:01 17:00 9:59   Simson Star 0
9 Vojtek Gábor 7:01 17:00 9:59   Yamaha Dt 50 0
10 Nagy Péter 7:00 17:00 10:00   Simson Star 0
11 Mester Sándor 7:07 18:30 11:23   Simson 0
12 Mayer Péter 7:08 18:30 11:28   Simson 0
12 Matekovics János 7:08 18:30 11:28   Simson 0
12 Oláh György 7:08 18:30 11:28   Simson 0
12 Hugyi László 7:08 18:30 11:28   Simson 0
12 Veress Péter 7:08 18:30 11:28   Simson 0
13 Deli Róbert 10:25 22:36 11:51 jól dokumentált szerelés -20 perc Tomos APN4 0
13 Deli Zoltán 10:25 22:36 11:51 jól dokumentált szerelés -20 perc Tomos APN4 0
  Kovács Kálmán 7:09 17:40 10:31   Simson 5
  Szigeti Csaba 7:07 17:40 10:33   Aprilia RX 5
  Molnár Ádám 7:35 ???     Simson 7
  Varga Richárd 7:50      9. pont után a Simson megmakacsolta magát és  átalakult  Harley Davidson-á. (kettétört  a váz ) ?? 8
  Radics Ákos 7:50      9. pont után a Simson megmakacsolta magát és  átalakult  Harley Davidson-á. (kettétört  a váz ) Simson 110 8
  Végi András Zsolt 7:13     Váltó és a kuplung probléma, Kecskemétnél kiszálltak. Simson 10
  Molnár Gábor 7:30       Jawa Babetta 210 15
  Bajer Tibor 7:30       Simson Star 15
  Krebsz Róbert 7:19 17:30 10:11   Simson 17
  Melts Miklós 7:19 17:30 10:11   Simson 17
  Lőrinz György 7:17 17:55 10:38 goback Simson 17
  Palágyi Norbert 7:17 17:55 10:38 goback Simson 17
  Laczy Károly 7:39     ?? ??ATV 17
  Fodor Zoltán 7:22     Gyújtás hiba - elfogyott a szikra ?? 17

 

 

A két nap leggyorsabbakjai:

(nem véletlen nem azt írtam, hogy a legjobbak, mert aki végig nyomta a két napot, az mind kiérdemelte a legjobbaknak járó dicsőséget)

 

Simsonosok
A 450 km-es Simson nyomvonal élbolya:

  Név indulás Érkezés 1. idő 2. idő összes idő egyéb hány hiba
1 Mélykuti Lajos 7:12 13:13 6:01 7:24 13:25 Simson 0
2 Ábel Tamás 7:14 13:18 6:04 10:13 16:17 Simson 0
2 Hartyányi Csaba 7:14 13:18 6:04 10:13 16:17 Simson 0
3 Simon László 7:20 15:01 7:41 8:41 16:22 Simson 0
4 Takács Sándor 7:20 15:01 7:41 10:19 18:00 Simson 0
5 Bartók Tibor 7:13 13:34 6:21 11:59 18:20 Simson 0

 

 

450 km - egyéb kategória

  Név 1. nap 2. nap idő egyéb hány hiba
1. Sárbogárdi Tibor 5:59 7:41 13:40 Aprilia MX 0
2. Zádori József 9:50 6:04 15:54 Derbi Senda 0
3. Kéri István 10:31 7:41 18:12 Sherco 0
3. Szabó Csaba 10:31 7:41 18:12 Aprilia RX 0

 

 

400 km - egyéb kategória

1. Lénárt László 8:42 7:58 16:40 Liberty robogó 0
2. Genczler Ádám 8:59 8:04 17:03 Keeway cab 141 0
3. Németh Csaba 9:26 8:23 17:49 Rieju RR50 0
4. Szilágyi Attila 9:28 8:23   Malaguti Fifty 0

 

 A részt vevők élménybeszámolóit

itt

olvashatod!

Hozzászólás (1 Hozzászólások)

Sziasztok!

Túl vagyunk rajta... - már-már járni is tudunk, újra.

Szép lassan összeszedjük magunkat és elkezdjük a részben feldolgozott adatokat újra számolni, leegyeztetni a résztvevőkkel - amikor minden a helyére kerül, akkor teszek fel ide végleges listát (ez legkésőbb a hétvégét jelenti!).

Addig gyorsan a leglényegesebbek:

0) Köszönjük a szervezésben segítőknek, a pontellenőröknek és a záróembereknek a kiemelkedő munkájukat!!! A szponzoroknak a támogatás (erről ne szokjatok le! pénz nélkül nem lehet megcsinálni és én is unom, hogy folyamatosan jeleznem kell - de gyerekek!! Iszonyat pénzeket visz el ez az egész!! - szóval ha nem lennének támogatók, hamar a kardunkba dőlnénk - tehát: Köszönjük!)

1) Gratulálok minden bátor indulónak és fejet hajtok mindenki előtt, aki az iszonyat homok ellenére célba is ért... - Külön kiemelném a pedálosok teljesítményét!! Köszönöm nekik, hogy megtiszteltek minket... KÖSZÖNÖM!!!

2) A pólórendelésnél jelezték, hogy 17 db pólót egyszerűen nem tudtak leszállítani - az ígéretek ellenére se volt a nagyker raktárban az adott méret. így azok, akik emiatt nem kapták meg a kifizetett pólót két dolgot tehetnek: a) lenyelik a békát és adományként felajánlják, hogy ne kelljen ezzel külön foglalkoznunk... b) meg mondják, hogy melyik póló nem érkezett meg és visszautalom az árát.
Mivel sokan jelezték, hogy szeretnének pólór rendelni - én szívesen újra nyitom a rendelési oldalt... DE mivel ennek csak akkor van értelme, hogy 20 db-nál többet rendelünk, így nem is tudom, hogy mi legyen... Lehet, hogy jobban járnánk, ha a rendelést egyenlőre CSAK e-mailbe jelznétek és ha összejött a 20 db, akkor kezdjük el az utalgatást...
Szóval póló ügyben írjatok e-mailt az info kukac mopedrally.hu címre levelet - mint három esetben!!

3) Akinek van tényleg jól sikerült képe, azok osszák meg azokat velünk a farcbook oldalunkon: https://www.facebook.com/mopedrally vagy jelöljék meg benne a mopedrally-t a "@mopedrally" használatával akár a saját oldalukon és kész is. Videókból a javát ha gyorsan megosztjátok velünk a drive.google.com oldalon keresztül (csak ha van gmaile-s fiókod), akkor azt még akár a készülő videóba is berakhatjuk... Csak tartalmas videókat osszál meg - szar itt is van. (A megosztánsál a taxitak kukac gmail.com címet használd!)

 

Akkor neki állok az adatok átnézésnek... (Ami már fixnek tűnik: az indulásnál 240 fő kapott rajtszámot - tehát, akik rajtszám nélkül indultak, azok akár jelezhetnék is, hogy bekerüljönek a statisztikába... Plusz: Szegedről vasárnap 42 fő indult el visszafelé.)

 

 

Hozzászólás (2 Hozzászólások)

Célbaértünk...
Akinek van jó videója, képe - ne kíméljen, ossza, nyomja! www.facebook.com/mopedrally
Hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy minden indulónak, célba érkezőnek, útközben elvérzőnek gratuláljak, akikben volt annyi kitartás és bátorság, hogy egyáltalán el mertek indulni.
Mert ennek a rendezvénynek mindenki a győztese lett - mindenki, aki felállt a TV elől és eljött küzdeni, szenvedni és közbe jókat nevetni.
Köszönöm az élményt! Öröm volt ÖNÖKKEL motorozni! ;)

Legjobb idő:

Mélykuti Lajos (7:31)

Helyezettek:

 

  1. Nagy Tamás
  2. Molnár János
  3. Gyuris Lajos

 

Kupások

Vándor serleget kapta: Molnár János
Különdíjat kapott az egyetlen Babettás célba érő: Molnár Gábor
Életkordíjat kap: Lőrincz György (1959)

Hozzászólás (1 Hozzászólások)

Köszönöm a részvételt! Gratula a kitartáshoz!

Így látta Balázs Po.

Elsőként szeretném megragadni a lehetőséget és köszönetet mondani a Budapest Schwalbe Klub és magam nevében is a remek szervezéséért, valamint, hogy indulhattunk a megmérettetésen.
Minden klappolt. Amikor lehetett indulhattunk, a GPS pontok ott voltak ahol ígérték, gördülékeny ügyintézés, mosolygó emberek, benzingőz és olajfüst, kell ennél több? (a sarat direkt hagytam ki :))

Múlt év Őszén találkoztam elsőként a Mopedrally-val egy videóban. Elsőre megtetszett, és tudtam ott kell legyek egy ilyen kihíváson, így ez volt az első alkalmunk, amikor próbára tehettük a Fecskéinket és önmagunkat.

Egy mondatban:  - Jó kis férfi mulatság volt – (ezúton is maximális tisztelet a részvevő hölgyek felé)

Hozzászólás (0 Hozzászólások)


Nagyon jó néven vennék egy-két ízes vagy íztelen élménybeszámolót. Írjátok meg, hogy TI hogyan éltétek meg a mopedrally-t! Az írásokat az rhz kukac freemail.hu címre kérném. Köszi!
Üdv: taki

Adatok:
Indulók száma: 114 fő
Beérkezettek: 59 fő
Legrövidebb idő: 7:45
Időn túl befutók száma (több mint 12 óra): 9 fő

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Egy kis előzetes statisztika:
Konkrétan indulók száma: több mint 90 fő
Beérkezők száma: 42 fő (ebben időn kívüliek is vannak - de ők is minden ponton végig menve érkeztek)
Legkorábban érkezők a robogós futárok voltak, de nem sokkal utánuk már a simsonosok is befutottak.
Legrövidebb idő: kb. 9:15 perc körüli.
Az összesített eredmény excel táblája innen tölthető le (futárok pótoltok??)!

És akkor ejtsünk egy szót azokról is, akiknek nem sikerült végig érniük. Íme egy lista azokról, akik becsületesen lejelentették ezt a tényt és így nem kellett csontig rágni a körmünket a célban rájuk várva:

Komáromi simsonsok minim mopedrally-nál műszaki probléma miatt
MVM kör + Janner Tázlárnál műszaki problémája maitt
Nagykátai vadkanok és libakergetők Jakabszállás előtt műszaki problémák miatt feladták
Csótány menyétek
Fekete sereg Dorozsmán kiszállt
Shaperz rally Takydomb után - elfáradtak
Szegedi team Jakabszállás előtt műszaki problémák miatt feladták

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Megérkeztünk...

Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt és gratulálok minden indulónak az elhatározásához és a beérkezőknek a teljesítményükhöz (közben nem felejtem el, hogy a nem beérkezni néha sokkal nehezebb mint simán végig gurulni..)


Szilágyi Attila szerint:

Sziasztok! Mi elöször vágtunk neki a távnak kis endurokkal és robogokkal.Igázándiból csak Jakabszállásig mentünk offroad ,mert fél hatra értünk oda.Jakabszállás-Szeged távot már aszfalton teljesitettük.De igy is hatalmas élmény volt Jövőre jobban felkészülünk.Nem a technikákkal volt baj hanem a navigációval Taki altal készitett leirás alapján mentünk,de az csak féltávig volt meg.Mi is köszönetet mondunk Takinak a szervezésért.Már alig várom a jövő évi kiirást A hétvége többi része is az endurozás körul zajlott sikerült is három bordámat eltörni...

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Dénes szerint

Mátyás Dénes vagyok (emdé kék benelli), írnék pár sort a túráról. Életem első túrája volt...nagy élmény!
Volt itt minden mint a búcsúban, Simótól az Rigáig, Endurotól a robogóig, fiataltól a tapasztalt rókáig, népes társaság! Mi spanommal Petivel(zöld Skipper) másodikként értünk a találka helyre, mert az első Feri (Xeno zöld épített Puch) volt aki a kúttal szemben a gazosban "dikózott" (ez király vót Feri)! Szépen lassan gyülekeztünk, mindenki nézegette, tatarozta a vasakat és elindultunk!
Eddig tök jó volt...de...az ezt követő kb. 4-5óra szinte végig azzal telt, hogy a társaságot bevárjuk! Ami a mai napig beszéd téma köztünk, nem értem hogy a Taki által diktált 35-40km/h tempót miért nem tudta mindenki tartani, helyenként volt hogy 45 percet álltunk és vártunk... Színes csapatunkban voltak tanulók(sokuknak elismerésem a kitartásukért), haladók, és tényleg fasza motorosok, motor márkától, évjárattól függetlenül Simósok nagyot nőttek a szememben mert mifelénk bambák ÉRD! Kétségtelen a robogósoknak a legkönnyebb a dolguk mert nincs váltogatás csak húzni nekiiiiiiiiii!
Ezúton kérnék elnézést mindazoktól akiknek a motorjukat, ruházatukat ill. fogsorukat telekapartam trágyalével! Sorry! Az ő elkeserítésükre szólok előre, hogy jövőre bütykös-rücskös gumikkal készülünk indulni mindketten, ami 2szer ennyi sárhányást fog eredményezni, vagy csak szimplán oda porolunk! Visszatérve, a túra király volt, lent a camping kényelmes volt(már amire emlékszem), a társaság vidám volt, na de a reggeli palacsinta vitte a pálmát!
Addig is mindenki vigyázzon magára jövőre talizunk és jót mocizunk! Csőváz!!!!!

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

 

2009. május 16.
Értékelés:

Számok tükrében:
Megtett távolság: 213 km (ebből aszfalton 5 km)
Mozgási átlagsebesség: 32,5 km/h
Maximális sebesség: 52,07 km/h
A futam teljes ideje: 10:35.

Így látta Gebu:

Sziasztok,

Hát elmondhatom, hogy nem volt semmi a kiképzés az idei Budapest-Szeged moped rallyn. Az biztos hogy jól megvolt szervezve az útvonal.
Először is köszönet Z Takinak hogy részt vehettem a túrán még ha nem is 50 köbös a mocim akkor si. Én amikor megláttam taki motorját nem gondoltam volna hogy kibírja az utat mert nem sok a különbség az ő motorja közt meg egy babetta közt. Mindenesetre néha megszégyenítő módon hagyta maga mögött a csapatot. Én azt hittem hogy nem lesz ilyen nagy a homok, de ahhoz képest egész nap lóbáltam a lábam egyensúlyozás céljából.
Volt benne egy két sorompó is ami alatt a motorok nem fértek el s még kikerülni is nehéz volt, erről nem a szervezés tehet, de így legalább ez is egy meglepetés, kihívás lett számunkra. Na meg persze a táj is igen szép volt körülöttünk igaz nem volt részünk nagyon nézelődni a terep miatt, de a pihenés közben bepótoltuk, amíg a motorok hűltek az árnyékban.
Az biztos hogy nem unatkoztunk. Aki szeret motorozni az {erdőbe} és szereti a terepet annak ott a helye jövőre is. Az biztos hogy mindenki nagyon jól teljesítette a szakaszt igaz egy társunkat elvesztettük sajnos, de még mindig megérte. Igaz jó lett volna ha még többen vagyunk ,de így is volt olyan szakasz az erdőbe ahol az első és utolsó közt volt majdnem 600-700 méter is - az pedig nem kevés az erdőben. Előtte egy kis eső eshetett volna egy pár nappal, mert az megkönnyítette volna a munkánkat. Ez a motorozás jó volt - megismertük egymást, mondjuk a többsége már az előzőn is részt vett. Én meggyőződésem hogy felejthetetlen pillanatokban volt részünk. Remélem, hogy majd jövőre is találkozunk.
üdv Gebu

Hozzászólás (0 Hozzászólások)

Alkategóriák

f t g