Nagy élmény volt
Hárman indultunk neki idén, öcsémnek és nekem ez már a harmadik teljesített túránk. Peti kedvet kapott idén hozzá, ezért felelevenítette fiatalkori emlékeit, és vett egy Simsont kimondottan a rallyra. Ebben rejlett egy nagy bizonytalanság, hogy nem igazán kipróbált motorral indult neki barátunk. Még péntek délután finomhangolást végeztünk a gépeken, értsd: „Laptoppal kellett egy kicsit beavatkozunk a Simson motorvezérlőbe. Átállítottuk rally üzemmódba…”
Utánfutóval vittük fel reggel a három motort, és az izgalom egyre fokozódott bennem, de hát ezt szeretjük ebben. Amikor odaértünk, valaki Simsont akart volna nagyon venni, hogy mindjárt induljon vele. És mi még azt hittük, a Peti vett túl későn motort… A gépek lábra állításakor mindjárt egy kuplung bowden szakadás ijesztett ránk, de ezt tudtuk pótolni, adtak el nekünk valamelyik mikrobuszból! Elindult hát a két Schwalbe és az S51-es Enduró.
Nem sokkal a startot követően a vasúti átjáró után, még az első ellenőrző pont előtt öcsém motorjában a váltó megadta magát, nem tudott sebességet váltani, és sajnos belső hibát mutatott. Már elkeseredésében a feladáson gondolkodott és tényleg: hogy engedjük le az olajat, ha szét is szedjük valahogy, mit kezdünk a rossz alkatrésszel? Reménytelennek tűnik, és tényleg az is, de nem adjuk fel. Elfektettük oldalára a motort (a benzin csak éppen csepegett) levettük a deknit, ekkor vált láthatóvá a hiba, a váltó csőtengelyről letört léptető.
Gyorsan motorra ültem, és irány vissza lakott területre a hegesztenivalóval. Őszintén megmondom, menet közben imádkoztam, sikerüljön szombat délelőtt szakembert találni. A vizűmnél hiába kérleltem az ügyeletest, építkezésen is próbálkoztam. Hamar megtaláltam egy nagy, jól felszerelt műhelyt, ahol a szerelő készségesen segített, meghegesztette az alkatrészt, és akárhogy erőltettem, nem fogadott el semmit. Ez jó jel, egy újabb megtapasztalás. Visszavittem az alkatrészt és hamar össze is raktuk. Kicsit szorult a váltó, mert a hegesztéstől nem fért el jól a visszaállító rugó, de a motor újra üzemképes lett. Jelentős késéssel, de folytatni tudtuk a túrát. Szépen haladtunk, azonban hamar a még kipróbálatlan S51-es Endúró tirisztoros gyújtása is megadta magát. Erre viszont készültünk, komplett megszakítós gyújtással, amelyre átszereltük gyorsan. Ezzel kiválóan működött a gép, igaz világítótekercs nélkül, de ennek csak a hazafelé vezető úton láttuk hiányát, azaz Peti nem látott semmit.
A terep az előző évekhez képest tényleg könnyebb volt, a tócsák, a víz nehezítette néhol az utat. Schwalbe motorommal néha nem is kerülgettem a vizeket, egész jól át lehetett vágtatni azokon. A kisebb homokos szakaszokon nem is lepődtünk meg. Megérkeztünk az első benzinkútra, ahol természetesen mindhárom motort feltöltöttük. Tanakodtunk, az én motorom többet fogyasztott kicsivel, mire rájöttünk, volt egy kisebbfajta kitérőm a reggeli javítás miatt. Peti útközben egyszer elesett, így egy út menti, Lajosmizse környéki tanyán a (nekünk?) kikészített hegesztő transzformátorral megjavította gyorsan a motort. A hegesztés végén rövid konklúzió: Olyan lett a varrat, mint a paraszt lány, nem szép, de erős.
Nekem nagy biztatás volt, amikor felismertem a kecskeméti repülőteret annak hosszú kerítése mellett haladva. Próbáltuk behozni nagy lemaradásunkat, de néhol már a 12 órás szintidőről is lemondtunk. Félegyházi benzinkúton tartottunk egy hosszabb pihenőt, biztató volt, hogy több versenyző is itt tart még. Édesapám és fiam Soltvadkertről itt csatlakoztak volna hozzánk, de nem győztek várni ránk, előre mentek egy-egy csapathoz csatlakozva (navigáció nélkül). Végül a vasúti átjárónál vártak meg minket, innen öt motor együtt haladt a cél felé. A végén még jobban próbáltunk igyekezni. Annyira rázott a Schwalbe, hogy az már fájt. Fáradságomra fogtam. Az egyik megálló alkalmával viccesen mondom öcsémnek: Valaki a benzinkúton egy merev zártszelvényre cserélte a hátsó lengéscsillapítómat. Gábor egy hirtelen ötlettől vezérelve felemelte a csomagtartónál a gép hátulját, és csak úgy pattant vissza. Ez tényleg nem rugózik. Elég volt megforgatni a lengés csillapítót takaró műanyagokat, mely rövid javítás hatására újra végezte a feladatát. Álom volt ezután a legrosszabb földút is.
Éppen 11 óra 40 perc menetidő után értünk a kempinghez. A szervezés professzionális volt, az emléklapokat hamar megkaptuk. Sajnos igyekeznünk kellett, még motorral közúton vissza kellett menni Soltvadkertre, majd a motorokat utánfutón szállítva Mohács volt a végcél. Szombaton már nem éretünk haza, de nem bántuk. Az élmény hogy ismét részt vehettünk, a jóleső siker, hogy még emléklapot is kaptunk, hogy sok szép kihívással szembesültünk a nap során, ezt szeretjük a moped rallyban. Peti már a jövő évi csapatnevünkön gondolkodik… (Talán ennyit elárulhatok: FPDT=Ficsor Paraszt Dakar Team) Mikor lesz már itt?
Ficsor Endre
Ficsor Endre
Hozzászólás (4 Hozzászólások)Következő Mopedrally: 2020. május 30-án szombaton lesz. Részletek - később - itt.
Egy élménybeszámoló pdf formátumban (klikk a képre!):
Ha másnak is van egy kis írói vénája, akkor nyugodtan ragadjon tollat és írja ki magából a felhalmozódott, rally-val kapcsolatos érzéseit. Nem válogatunk - közzéteszünk mindent. ;)
Még csak most ébredtünk... Tehát túl sokat ne várjatok tőlünk, de pár mondatot azért engedjetek meg első kézből. :)
Köszönöm az iszonyat nagyszámú megjelenést, és az iszonyat nagyszámú célba érkezést. Ellenőrizetlen adatok: Az első ellenőrző pontnál kb. 190 ember ment át. A célban kb. 180 db karszalag kapott gazdát. A célban több mint 400 adag kaja került kiosztásra.
1. Kifejezetten elfáradtam... ennyire még egyik rally-n se, pedig ilyen jó útviszonyokkal már nagyon régen találkoztam. Köszönöm az útvonalat a két útvonal kijelölőnek: Sanyikának és Takinak! Le a kalappal azok előtt, akik végig mentek - és külön le a kalappal azok előtt, akik mindezt valódi 50-esekkel tették.
2. Többen jelezték, hogy klasszik csapatban nem volt eredmény hirdetés. Dehogy nem volt... csak nem figyeltél. A klasszikban indulók azt vállalták, hogy szint időn belül, az összes ellenőrző pontot érintve leérnek Szegedre. Ha ezt megtették, kaptak Emléklapot - azonnal a beérkezés után. (Páran nem vették át, mert jobb dolguk akadt, de az elkészített Emléklapok az eredmény hirdetés után még átvehetők voltak. Most meg itt kallódnak, majd szép lassan begyújtok velük.) Senki más nem kapott emléklapot. A klaszik nem a versenyről és nem a versengésről szól - a klasszik az egy teljesítmény túra (igazából, ő a klasszikus mopedrally), ahol mindenki csak egy ellenféllel küzd: saját magával. A klasszikon menők nem versenyeznek, ők teljesítenek. Kaptak Emléklapot és kapnak egy névsort majd ide (ha újra át lesz nézve a lista), amiből akár helyezést is leolvashatnának (de annak sok értelme nem lenne, mert nincs a motor ellenőrizve, nincs a nyomvonal tartás ellenőrizve stb... stb... stb...)
3. A startot jövőre tuti, hogy arrébb kell raknunk, mert a lakópark türelme eddig tartott... Reggel egy-két embert nem tudtunk a kerülőre terelni, csak átmentek a lakóparkon is, természetesen úgy, ahogy kértem: szépen, csendben és kulturáltan (egy frászt). Ez kb. 20 ember volt a 250-ből, amit akár meg is köszönhetett volna a lakópark, de természetesen ők a mást láttak ebben... - hát ez az ő dolguk. Én meg nem vitatkozom ezzel, arrébb megyünk. És ismételten megkérek minden jövőbeli résztvevőt, hogy az első pár tucat kilométeren, amikor még nagyon egybe van a banda, ne állatkodjon, ne zajongjon, ne ott előzgessen, ne ott mutassa meg, hogy ő a Jani... mint ezt tegye olyan helyen, ahol esélye sincs elgázolni egy labdája után futó gyereket...
4. A sziki kempingben még új a konyha, még kicsit rutintalanok, de a jó hír: innen lehet nagyot fejlődni. ;)
5. A póló rendeléses galibák miatt kérek e-mail-t, amit továbbítok a pólós cégnek és onnan át is adom a kommunikációt nekik. Akik előre utaltak, azoknak a pénzét is átadom a cégnek, aki azt ígérte, hogy a tévedéseket, hiányokat ingyen postával korrigálja. De ha valakinél nem hiány volt, hanem nem azt volt a csomagban, amit kért - akkor az más tészta, hiszen ott a póló... Beszéljünk róla. Van lehetőség utórendelésre - erről majd küldök e-mailt.
Na, akkor legyetek türelemmel (esetleg a türelmetlenje jöhet önkénteskedni adatfeldolgozásra...).
Aki nem adta le az Adatlapját, de szeretne a központi netes listára felkerülni, az fotózza le és küldje el!
Az összesítéssel kapcsolatos észrevételeket e-mailben jelezzétek!
A póló rendeléssel kapcsolatos reklamációkat a héten még kezeljük, aztán indítjuk az után rendelést.
Az indítási lapok összesítése:
Összesen elstartolt: 212 fő
Simsonos: 100
Enduro+robogó: 86
Moped: 26
_______________________
Pontgyűjtőre: 44
Klaszikra: 168
_______________________
Legfiatalabb induló 2006-ban született.
Legidősebb induló 1953-bam született.
1. ellenőrzés
Az első kritikus ellenőrző ponthoz (04-es ellenőrző pont 16 km) 187 fő jutott el, ebből 145 klasszik (23 fő lemorzsolódás) és 42 pontgyűjtő (2 fő lemorzsolódás).
3. ellenőrzés
A kiskunfélegyházi benzinkútnál (19-es ellenőrzőpont kb. 130 km-t tettek meg, ha nem mentek pontot gyűjteni eddig) megjelent 138 fő ebből érvényes adatlappal tovább indult ebből 122 fő, 16-an már érvénytelenít. Maradt 13 pontgyűjtő (31 fő lemorzsolódás) és 125 klasszik (43 fő lemorzsolódás) követő.
A célnál
A célba 12 órán belül, helyesen vezetett Adatlappal beérkezett 104 fő.
Pontgyűjtő eredmények:
Enduro:
1. helyezett: Nagy Tamás 8:12, 35 pont 50 köb.
2. helyezett: Fekecs Zsolt 11:22, 35 pont 50 köb.
3. helyezett: Vincze Gábor 10:51, 19 pont 50 köb.
Simson eredmények:
1. helyezett: Ámon Ferenc 9:47, 35 pont 60 köb
2. helyezett: Balassa Zsolt 10:59, 30 pont 60 köb
3. helyezett: Balassa Gábor 11:00, 30 pont 60 köb
Egyéb (robogó+moped, stb):
1. helyezett: Molnár János 9:58, 32 pont 50 köb
2. helyezett: Róbert Balázs és Szijj Gábor 10:28, 15 pont 50 köb
3. helyezett: Mátyás Milán 10:39, 15 pont 50 köb
Különdíjak:
Legidősebb teljesítő: Farkas Gábor (1962), de a díjat meg nem jelenés miatt Havrincsák Gábor vette át (1968).
Legfiatalabb teljesítő: Sós Balázs és ifj. Vantal Zoltán (2004).
Legeredményesebb női teljesítő: Tímár Szilvia.
Eredményes csapatok:
Az eddig adatok alapján három csapat teljesítette a távot szintidőn belül ezek:
Kis Lajos | 7:38:00 | 15:18:00 | Pokol angyalai | 7:40:00 | Simson |
Kovács Péter | 7:38:00 | 15:18:00 | Pokol angyalai | 7:40:00 | Simson |
Pári Vilmos | 7:38:00 | 15:18:00 | Pokol angyalai | 7:40:00 | Simson |
Turi Tibor | 7:38:00 | 15:18:00 | Pokol angyalai | 7:40:00 | Rieju Tango |
Donát László | 7:23:00 | 15:10:00 | Csapat | 7:47:00 | Malaguti | fifty | |
Mayer Péter | 7:23:00 | 15:10:00 | Csapat | 7:47:00 | Simson | S51E | 60 |
Mester Sándor | 7:22:00 | 15:10:00 | Csapat | 7:48:00 | Simson | S51 | 60 |
Vantal Zoltán | 7:18:00 | 18:13:00 | kuplung | 10:55:00 | Simson | S51 | 50 |
Vantal Zoltán ifj. | 7:18:00 | 18:13:00 | kuplung | 10:55:00 | Simson | S51B | 50 |
Kurucz Roland | 7:17:00 | 18:13:00 | Kuplung | 10:56:00 | Gilera | Typhoon | 50 |
Szegesdi István | 7:17:00 | 18:13:00 | kuplung | 10:56:00 | Motorhispania | Ryz 50 | 50 |
Szabó Gábor | 7:16:00 | 18:13:00 | kuplung | 10:57:00 | Simson | S51/1E1-H | 51 |
Krizsány Róbert | 7:17:00 | 18:14:00 | Kuplung | 10:57:00 | Simson | KR51/1 | 49 |
Apágyi Ábel | 7:29 | 18:39 | Kendi cs | 11:10 | Puch | ||
Apágyi Attila | 7:29:00 | 18:39:00 | Kendi cs | 11:10:00 | Puch | Maxi | 50 |
Csörgö Tamás | 7:29:00 | 18:39:00 | Kendi cs | 11:10:00 | Piaggio | Si | 49 |
Kenderes Zoltán | 7:29:00 | 18:39:00 | Kendi cs | 11:10:00 | Gilera | Cba | 60 |
Kovács Kálmán | 7:29:00 | 18:39:00 | Kendi cs | 11:10:00 | Simson | S51 | 50 |
Lezsák Péter | 7:29:00 | 18:39:00 | Kendi cs | 11:10:00 | Simson | Star SR4-2/1 | 55 |
Sós Balázs | 7:29:00 | 18:39:00 | Kendi cs | 11:10:00 | Puch | Maxi | 50 |
Mopeddel teljesítők:
Az itt felsorolt emberek, ha küldenek normális felbontásban egy képet magukról a mopedjükkel, plusz egy levelezési címet, akkor idővel az okleveleket is megkapják!
Sorszam | Név | indulás | Érkezés | futamido | Motor | Pontszám |
16. | Baksa Tamás | 7:45:00 | 17:11:00 | 9:26:00 | Piaggiobravo | |
117. | Hortobágyi Attila | 7:45:00 | 17:11:00 | 9:26:00 | Piaggio si | |
32. | Bencsik Tamás | 7:42:00 | 17:11:00 | 9:29:00 | Babetta | |
258. | Takács Zoltán | 8:15:00 | 18:30:00 | 10:15:00 | Piaggio | 30 |
228. | Sápi Máté | 7:43 | 18:11 | 10:28 | Jawa | |
19. | Balázs Róbert | 7:13:00 | 17:41:00 | 10:28:00 | Jawa | 15 |
15. | Bajer Tibor | 7:32:00 | 18:13:00 | 10:41:00 | Babetta | |
70. | Farkas Gábor | 7:29:00 | 18:14:00 | 10:45:00 | Babetta | |
243. | Szabó Dániel | 8:07:00 | 18:56:00 | 10:49:00 | Suzuki eko | |
134. | Kecskeméti Sándor | 7:51:00 | 19:21:00 | 11:30:00 | Ktm Hobby 50 | 15 |
206. | Oldal István Dr. | 7:51:00 | 19:21:00 | 11:30:00 | Tomos APN 50 | 15 |
Klasszik nyomvonalt teljesítők:
Sorszam | Név | indulás | Érkezés | futamido | Motor | Motor | Tipusa | Köbi |
277. | Végi Mihály | 7:09:00 | 15:00:00 | 7:51:00 | Simson | Simson | Simson s51 E | 50 |
111. | Helenkár András | 7:08:00 | 15:00:00 | 7:52:00 | Yamaha Mbk | Yamaha | Mbk booster | 70 |
28. | Barta György | 6:57:00 | 14:53:00 | 7:56:00 | Simson | Simson | S51B | 60 |
262. | Timár Szilvia | 6:58:00 | 15:03:00 | 8:05:00 | Simson | Simson | S 51-es | 50 |
36. | Berényi zoltán | 7:11:00 | 15:31:00 | 8:20:00 | Aprilia rx | Aprilia | Rx | 50 |
159. | Kukoda Attila | 7:12:00 | 15:32:00 | 8:20:00 | Aprilia rx | Aprilia | RX50 | 50 |
98. | Gyuris István | 7:28:00 | 15:49:00 | 8:21:00 | Simson | Simson | S51B | 70 |
106. | Hayer Norbi | 7:13:00 | 16:01:00 | 8:48:00 | Generic tigger | Generic | Trigger | 70 |
120. | Horváth Gyuszi | 7:14:00 | 16:10:00 | 8:56:00 | Peugeot | Peugeot | XPS | 70 |
247. | Szarka János | 8:02:00 | 17:14:00 | 9:12:00 | Rieju mrx | Rieju | MRX 50 | 50 |
242. | Szabó Csaba | 8:01:00 | 17:14:00 | 9:13:00 | Aprilia rx | Aprilia | RX 50 | 50 |
282. | Walli Patrik | 8:01:00 | 17:14:00 | 9:13:00 | Gasgas ec | Gas Gas | EC 50 | 50 |
168. | Lenti Sándor | 7:10:00 | 16:35:00 | 9:25:00 | Verhovina | Verhovina | 50 | |
16. | Baksa Tamás | 7:45:00 | 17:11:00 | 9:26:00 | Piaggiobravo | Piaggio | Bravo | 50 |
117. | Hortobágyi Attila | 7:45:00 | 17:11:00 | 9:26:00 | Piaggio si | Piaggio | SI | 50 |
32. | Bencsik Tamás | 7:42:00 | 17:11:00 | 9:29:00 | Babetta | Jawa | Babetta | 50 |
31. | Bekecs Zoltán | 7:42:00 | 17:15:00 | 9:33:00 | Beta ark | Beta | Ark 50 | 50 |
170. | Libor Tibor | 8:05:00 | 18:15:00 | 10:10:00 | Simson | simson | 51N | 60 |
212. | Pap Zoltán | 8:00:00 | 18:14:00 | 10:14:00 | Simson | Simson | S50b | 50 |
Sápi Máté | 7:43 | 18:11 | 10:28 | Jawa | ||||
229. | Sápi Soma | 7:43:00 | 18:11:00 | 10:28:00 | Simson | Simson | S51E | 60 |
19. | Balázs Róbert | 7:13:00 | 17:41:00 | 10:28:00 | Jawa | Derbi | Senda | 79 |
Pacsika Miklós | 7:36 | 18:14 | 10:38 | Simson | ||||
250. | Szekeres Ádám | 7:25:00 | 18:04:00 | 10:39:00 | Honda mtx | Honda | MTX | 50 |
46. | Bosnyák János | 7:24:00 | 18:04:00 | 10:40:00 | Simson | Simson | S50 | 60 |
15. | Bajer Tibor | 7:32:00 | 18:13:00 | 10:41:00 | Babetta | Simson | Simson Star | 50 |
187. | Molnár Gábor | 7:32:00 | 18:14:00 | 10:42:00 | Simson | Simson | S51 1E1-H | 60 |
70. | Farkas Gábor | 7:29:00 | 18:14:00 | 10:45:00 | Babetta | Babetta | 210 | 50 |
95. | Gróf Alex | 6:52:00 | 17:38:00 | 10:46:00 | Simson | Simson | S51 | 60 |
243. | Szabó Dániel | 8:07:00 | 18:56:00 | 10:49:00 | Suzuki eko | Suzuki TVS | Eko | 50 |
122. | Horváth Péter | 7:57:00 | 18:57:00 | 11:00:00 | Rieju | Rieju | RR50 | 50 |
217. | Petrohay Tomi | 7:57:00 | 18:58:00 | 11:01:00 | Peugeot | Peugeot | XPS 50 | 50 |
218. | Pinke Péter | 7:57:00 | 18:58:00 | 11:01:00 | Rieju | Rieju | Mrx | 50 |
150. | Kovács Attila | 7:24:00 | 18:36:00 | 11:12:00 | Aprilia rx | Aprilia | RX50 | 50 |
166. | Lencsés István | 7:52:00 | 19:17:00 | 11:25:00 | Rieju | Rieju | RR | 69 |
276. | Vaszilkó Zsolt | 7:52:00 | 19:17:00 | 11:25:00 | rieju | Rieju | RR50 | 50 |
35. | Berényi Pál | 8:00:00 | 19:26:00 | 11:26:00 | Riga | Riga | 22 (Schwalbe blokk) | 50 |
44. | Borsos Krisztián | 8:00:00 | 19:26:00 | 11:26:00 | Simson | Simson | S51 | 50 |
83. | Fodor László | 7:52:00 | 19:22:00 | 11:30:00 | Simson | Simson | Star | 50 |
Makai Zoltán | 7:05 | 18:36 | 11:31 | Simson | ||||
14. | Bagi Imre | 7:04:00 | 18:36:00 | 11:32:00 | Simson | Simson | SR4-2/1 | 60 |
77. | Felegyi János | 7:04:00 | 18:36:00 | 11:32:00 | Simson | Simson | S50S | 50 |
137. | Kerékgyártó Dániel | 7:09:00 | 18:47:00 | 11:38:00 | Simson | Simson | S51 | 70 |
196. | Nagy Viktor | 7:09:00 | 18:47:00 | 11:38:00 | Honda mtx | Honda | MT5 | 50 |
266. | Tóth László | 7:05:00 | 18:50:00 | 11:45:00 | Simson | Simson | S51N | 60 |
278. | Vencsellöi Tamás | 7:05:00 | 18:50:00 | 11:45:00 | Simson | Simson | S50b | 50 |
103. | Halász László | 7:46:00 | 19:32:00 | 11:46:00 | Simson | Simson | S51 | 55 |
141. | Kis Mátyás | 7:46:00 | 19:32:00 | 11:46:00 | Simson | Simson | S51N | 50 |
80. | Ficsor Endre | 7:49:00 | 19:36:00 | 11:47:00 | Simson | Simson | KR 51/2 | 50 |
81. | Ficsor Gábor | 7:49:00 | 19:36:00 | 11:47:00 | Simson | Simson | Kr 51/2 | 51 |
Kemény Péter | 7:49 | 19:36 | 11:47 | Simson | ||||
62. | Deli Zoltán | 6:57:00 | 18:56:00 | 11:59:00 | Tomos | Tomos | APN4 | 49 |
93. | Gonda Tibor | 6:55:00 | 18:55:00 | 12:00:00 | Mbk | Java | Babetta | 50 |
Pontszerző összesítő:
Sorszam | Név | indulás | Érkezés | futamido | Motor | Pontszám |
195. | Nagy Tamás | 7:55:00 | 16:07:00 | 8:12:00 | Aprilia rx | 35 |
5. | Ámon Feri | 6:51:00 | 16:38:00 | 9:47:00 | Simson | 35 |
75. | Fekecs Zsolt | 7:47:00 | 19:09:00 | 11:22:00 | Aprilia rx | 35 |
203. | Nyúl Tibor | 7:47:00 | 19:09:00 | 11:22:00 | Aprilia rx | 35 |
230. | Sárbogárdi Tibor | 7:55:00 | 19:26:00 | 11:31:00 | Aprilia rx | 35 |
188. | Molnár János | 8:10:00 | 18:08:00 | 9:58:00 | Kymco | 32 |
258. | Takács Zoltán | 8:15:00 | 18:30:00 | 10:15:00 | Piaggio | 30 |
18. | Balassa Zsolt | 7:35:00 | 18:34:00 | 10:59:00 | Simson | 30 |
17. | Balassa Gábor | 7:34:00 | 18:34:00 | 11:00:00 | Simson | 30 |
157. | Krizsán Bence | 7:26 | 18:26 | 11:00 | Simson | 26 |
289. | Udvari Viktor János | 7:26 | 18:32 | 11:06 | Enduro | 26 |
105. | Havrincsák Gábor | 7:16:00 | 17:15:00 | 9:59:00 | Simson | 22 |
29. | Bartók Tibor | 7:15:00 | 17:15:00 | 10:00:00 | Simson | 22 |
279. | Vincze Gábor | 7:31:00 | 18:22:00 | 10:51:00 | Gilera | 19 |
52. | Csernák Péter | 6:53:00 | 16:41:00 | 9:48:00 | Simson | 17 |
124. | Jakab Tamás | 6:53:00 | 16:41:00 | 9:48:00 | Simson | 17 |
23. | Bánszki Zsolt | 6:55 | 17:11 | 10:16 | Simson | 16 |
190. | Mráz Péter | 6:55:00 | 17:11:00 | 10:16:00 | Simson | 16 |
287. | Zsiros Gábor | 6:54 | 17:11 | 10:17 | Simson | 16 |
100. | Hajagos-Tóth Martin | 7:30:00 | 17:57:00 | 10:27:00 | Simson | 15 |
101. | Hajagos-Tóth Zsolt | 7:30:00 | 17:57:00 | 10:27:00 | Simsonn | 15 |
19. | Balázs Róbert | 7:13:00 | 17:41:00 | 10:28:00 | Jawa | 15 |
254. | Szijj Gábor | 7:13:00 | 17:41:00 | 10:28:00 | Piaggio liberty | 15 |
179. | Mátyás Milán | 8:08:00 | 18:47:00 | 10:39:00 | Kymco | 15 |
173. | Majer András | 7:25:00 | 18:32:00 | 11:07:00 | Simson | 15 |
78. | Félix Nándor | 7:26:00 | 18:34:00 | 11:08:00 | Simson | 15 |
8. | Antal Péter | 7:51:00 | 19:25:00 | 11:34:00 | Simson | 15 |
181. | Mélykuti Lajos | 7:46:00 | 16:43:00 | 8:57:00 | Simson | 11 |
194. | Nagy Péter | 7:27:00 | 16:42:00 | 9:15:00 | Simson | 10 |
281. | Vojtek Gábor | 7:27:00 | 16:42:00 | 9:15:00 | Yamaha Dt | 10 |
Nem teljesítők, de befutottak:
ez ma már nem lesz meg...
Hozzászólás (0 Hozzászólások)
A mopedeseknél nem veszem annyira szigorúan a track tartást - a lényeg: legyél ott a célban. ;)
Sziasztok! (2019.06.05)
Mindenekelőtt köszönöm a türelmeteket. Nem volt egyszerű megszülni az idei játékfeltételeket.
1. Minden szintidőn belül, az összes ellenőrző pontot igazoltan érintett résztvevő névre szóló, a motorja típusát, az indulási és az érkezési idejét tartalmazó emléklapot kap.
2. Minden mopeddel a fenti feltételeknek megfelelően beérkező fényképes oklevelet kap, amelyen az előbb említett adatok fognak szerepelni. (Az oklevele elkészítései miatt lehetséges, hogy csak postán tudjuk kiküldeni – a mopedesek ne tűnjenek el adategyeztetés nélkül!!!)
3. Az összes mopedes, aki részt vesz az eredményhirdetésen érmet kap a nyakába (ha jelezte, hogy mopeddel jön), aki siet haza – az nem.
4. Az a csapat (min 3 fő, a létszám nem változhat indítás után – nagyon nagy létszám esetén min. 6 főnek célba kell érnie), amelyik legrövidebb időn belül teljesíti a klasszikus nyomvonalat – egy csapatkupát kap.
5. A pontgyűjtők (azok, akik az 1. pont alapján minimum a klasszikust és legalább egy plusz pontot teljesítették), akkor az összeszedett pontok alapján lesznek sorban rendezve. De ők is három csoportban merészkednek össze:
a. az endurós pontgyűjtők
b. a simsonos pontgyűjtők
c. minden más (moped, robogó, segédmotor stb.) pontgyűjtők
Mind a három csoportban értékeljük a valóban 50 (a simsonnál max. 60) köbcentivel indulókat közül az első három legtöbb pontot összeszedőt. Pontazonosság esetén az idők alapján rangsorolunk.
6. A nem pontgyűjtő endurók közül egy tálca sört kap az, aki a legjobban megközelíti a 12 órás szintidőt, de még benne marad.
7. Az évek alatt leginkább kiérdemelt egyén vagy csapat idén is hazaviheti egyévre a MopedRally vándorserlegét.
Láthatjátok, hogy rengeteg kupa, serleg kerül kiosztásra – ez sok-sok pénzbe kerül. Ne vegyük el egymás kedvét az anyagiak boncolgatásával, de hadd hívjam fel a figyelmeteket újra: ezt a túrát senki sem szervezi, senki se tartja… Mi csak a kereteket próbáljuk biztosítani a hóbortos 50 köbösöknek egy élvezetes gurulásra. Itt minden csak akkor van, ha összedobjuk. A startnál kihelyezek egy kis dobozt rajta egy bájos nyílással… a többi már rajtatok áll vagy bukik. ;) Persze az Egyesület számlaszáma is nyitva áll (jövőre az 1% is jöhet!!)
Felhívnám a figyelmét MINDENKINEK, de főleg a nagyon szerényeknek: a pontgyűjtőn összesen 9 kupa keresi a gazdáját… ezek közt lesz olyan is, aki nagyon-nagyon keresi. Tegyetek érte, hogy legyen esélyetek, hogy nálatok landoljon! Ezért csak annyit kell tenned, hogy a kötelező klasszikus pontokon kívül legalább egy pontgyűjtő helyet is meglátogatsz (akár aszfalton) és szintidőn belül befutsz a célba. Nem nagy áldozat ez. Nagyon szomorú lennék, ha valamelyik kupa árván nálam maradna. Nézzétek át a tracket, keressetek legalább egy szimpatikus plusz pontot és szedjétek össze! Akik sokadjára jönnek már, azok tudják, hogy a leggyorsabbak 2-3 óra körül (de tavaly már én is a célba voltam 17:10-kor egy Babettával (ld. tavalyi eredmények). Szóval, ha úgy érezed, hogy belefér még a 12 órádba, akkor ne tökölj! Vágj bele!
Javaslom, hogy aki csak teheti, maradjon az eredményhirdetésen, tiszteljük meg egymást egy kis tapssal… Köszi!
A futam indításáról már írtam az első tájékoztatóban. A lényeg: figyeljetek a rendre és ne tököljetek – induljunk! Az Adatlapok vezetésére nagyon figyeljetek, meglepően sok ellenőrre tettünk szert. ;) Csak a tökéletesen vezetett adatlap vesz részt a megmérettetésben! Ne okozzon már gondot megállni és papírra vetni azt az egy-két szót. Az Adatlap egy A/4-es normál papír lesz, amit a startnál kapsz meg. Ennek a védelméről neked kell gondoskodnod (bár nem jósolnak esőt, de azért…). Nagyon sok időt tudsz megspórolni azzal, hogy az adatlap elővételére, a jó válasz ráírására kidolgozol egy gyors módszert. Én pl. gyakran viszek magammal olyan kemény írat alátétet, amihez oda lehet csíptetni az adatlapot… (ezt középen még egy gumival megerősítem, a tartót meg rögzítem az elsőlámpa, kormány környékén, a toll egy madzagon lóg… De találj ki mást – a lényeg: ha 5 percig csak keresed a papírt, az 19*5, az a végén több mint másfél óra… ajjjjajjjj…. Remélem, hogy kezded érteni, hogy miről is szól ez a rally.
Mindenki hozzon magával legalább egy jól fogó tollat és egy tartalék ceruzát is. Sajnos már a startnál ki szokott derülni, hogy a jelentkezési lapok aláírásához is nekem kell a tollat adnom… - ugye, milyen felkészült vagy? ;)
Aki teheti – olvassa el még egyszer a dörgedelmeimet, aztán csapjunk bele a lecsóba!
Szombaton találkozunk!
Üdv: taki
Hozzászólás (0 Hozzászólások)
Rendeléshez szükséged lesz az alábbi négy adatra:
- A rendelni való cucc kódja:
Férfi póló, akkor: P.
Női póló, akkor Pn.
Férfi kapucnis pulóver, akkor T.
Női kapucnis pulóver, akkor Tn.
Széldzseki, akkor: S. (elvileg 100%-ig vízlepergető is... itt olvashatsz róla)
(pl. én rendelek, majd két férfi pólót, tehát P-vel fog kezdődni a kódsorom). - A kiválasztott termék színkódja ld. a lenti ábrán! (pl. kék, akkor K. A kódokat lásd az alábbi ábrákon!).
Férfi póló, akkor:
Black (F, mint fekete),
Burgundy (B, mint bordó),
Kelly green (Z, mint zöld),
Deep navy (K, mint kék)
Női póló, akkor:
Fuchsia (R, mint rózsaszín),
Burgundy (B, mint bordó),
Kelly green (Z, mint zöld),
Deep navy (K, mint kék)
Női és férfi kapucnis pulóver, akkor:
Black (F, mint fekete),
Burgundy (B, mint bordó),
Kelly green (Z, mint zöld),
Deep navy (K, mint kék)
Széldzseki:
csak Deep navy (K, mint kék)
(pl. mivel a két férfi pólót kéken szeretném, ezért a kódomat kiegészítem a szénkóddal, tehát PK-nál tartok eddig). - Határozd meg a mérete a szokások felállásban S, M, L, XL, XXL. (pl. Takinak tuti, hogy XXL).
(pl. mivel a két KÉK férfi pólót XXL méretben szeretném, ezért a kódsoromat kiegészítem a méretkóddal, tehát PKXXL-nál tartok eddig).
/Csak extra nagy embereknek!!! Ha valaki XXXL-t akar rendelni, akkor a Fruit férfi pólóban van csak Kék és Fekete színben!! - amennyiben más színt szeretne, akkor a fenti 4 színből rendelhet XXXL méretben a Fruit márka helyett Gildan-t https://tshirteurope.com/hu/katalogus/termek/GI5000/ ez esetben írja oda, hogy Gildan. (A Gildan 3XL-je nagyobb, mint a Fruit-é...) ilyen esetben kérem a kódsorhoz hozzáírni, hogy Gildan!
Nagyobb kapucnis pulóver esetén pedig fenti 4 színből rendelhet XXL méretben a Fruit márka helyett Gildan-t mert ott a XXL jóval nagyobb, mint a Fruité https://tshirteurope.com/hu/katalogus/termek/gi12500 ilyen esetben kérem a kódsorhoz hozzáírni, hogy Gildan!/ - Döntsd el, hogy hány darabot kérsz belőle (Taki ebből 2db-ot, tehát a kódsoromat egy 2-sel fogom zárni: PKXXL2)
Ha más termék is érdekel, akkor ugyan így járj el, a kódcsoportokat vesszővel válaszd el és írd be az utalás megjegyzés mezejébe. Figyelj a kódsorra, mert ha elírod - nem fogjuk tudni értelmezni.
Én például rendelek még a fiamnak egy zöld, M-es méretűt pólót és széldzsekit és az asszonynak egy S-es kék pólót. Így a megjegyzésbe ez fog kerülni: PKXXL2, PZM1, SKM1, PnKS1.
Minden póló 1500 Ft/db-ba kerül (a tavalyitól különböző anyag), a kapucnis pulóverek 5500 Ft-ba, a széldzsekik 4500 Ft-ba kerülnek. Ezt az összeget átutalod a számlaszámomra, így én el tudom vinni a starthoz - vagy választhatod az utánvételt is, de akkor a szállítási költség is téged terhel - ez esetben e-mailben írd meg az utánvételhez szükséges adatokat - és ne feledd átvenni a csomagot!. Ha nem megy a megerősítő e-mail, akkor feltétlen írj mailt az info kukac mopedrally.hu címre!
A számlaszámom: Takács Zoltán, Erste Bank 11991119-96053737-00000000, a megjegyzésbe sorold fel az előbb megalkotott kódokat. Amennyiben a startnál nem az utalást indító nevű ember akarja átvenni a csomagot, akkor a megjegyzésbe írjátok be az átvevő nevét is - mindenféleképpen legyen fent valahol a nevező neve (ha becenéven nevezett, akkor a becenve) - hogy megtaláljam az e-mail címét!
A fenti példa alapján én 2*1500+1500+4500+1500 Ft, azaz 10500 Ft-ot utalnék és a megjegyzésben ezt írnám: PKXXL2, PZM1, SKM1, PnKS1 és mivel a becenevemmel jelentkeztem, így beírnám azt is, hogy Taki. Amennyiben a megjegyzés mezőben nem férsz el - küld el a kódsort e-mailbe is és írj valamit, hogy az e-mailt és a számlát összetudjam nézni... pl. a számlát kiállító személy nevét is küld el.
A rendelésedre küldünk egy visszaigazolást, amennyiben azt nem kapod meg 1-2 napon belül, akkor írj nekünk e-mailt!! (A rendelésről nem kell külön e-mailt írni - a banki forgalomból látni fogom, hogy ki mit és mennyit...) Sajnos előre jelzem, hogy szerdától vasárnapig Ukrajnában leszek - valószínűleg nem lesz netem, így ne idegeskedjetek - hétfőn 12 óráig minden pótlok, ha addig nem kapsz semmit, akkor viszont gáz van - nagy gáz.
Csak azokat a pólókat gyártatom le, amelyeknek legkésőbb 2018. május 31. (péntek - amit legkorábban hétfőn délelőtt fogok tudni ellenőrzi... remélem érted...) 13:00-ig megérkezik az ára - aztán zárjuk a rendelést és elkezdődik a pólógyártás. ;)
Ne feledd: a rendeltél pólót, akkor azt a start helyén reggel 7:00-7:30 között lehet átvenni - az át nem vett pólókat én nem postázom, nem tárolom - egyszerűen nem foglalkozom vele - vedd úgy, hogy elvesztek!
A Fruit férfi póló mérettáblája:
Egy kinagyítva:
Hozzászólás (0 Hozzászólások)